Mektup yazmam gerekti mektup sonrası enkazı gören gözlerim kanadı, nasıl çirkin bir yazım varmış benim yaa😏
Güzel yazı yazmak için kurs felan var mı?
Kendim beceremiyorum da 🙄🙄🙄
Mektup yazmam gerekti mektup sonrası enkazı gören gözlerim kanadı, nasıl çirkin bir yazım varmış benim yaa😏
Güzel yazı yazmak için kurs felan var mı?
Kendim beceremiyorum da 🙄🙄🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kursa gitmek iyi gelebilir
Ne kadar çok yazarsan o kadar gelişir. Araba kullanmak gibi, sürekli yapmak lazım. Günlük tutarak başlayabilirsin.
Bileğim ağrıyor küçük bir paragrafta, teknolojik aletler hiç iyi gelmedi.
Artık teknoloji çağı olduğu için bu tarz kurslara talep azaldı. Halk eğitime sor yine de.
Tamam canım saol 😚😘❤️
Al benden de o kadar ya 😃 doğuştan doktor yazısı ile doğmuşum resmen
Ben de ben de ben de 😄
Özel yetenek fkfkg.
Fkfkdk tabii
Benimkini adli tıpda çözüyorlar o kadar berbat
😄 Çok sevindim.
Günlük yaz. Yaza yaza güzel yazı yazmaya başlarsın
Günlük yazmak istemiyorum yaa.
Bana sürekli yapmam gereken işler söylemeyin bu fikir beni boğuyor.
Ne önermemizi istersin
😄 Şttt germe beni sakin ol.
Niye sinirlisin sen bugün noldu?
Çok belli oluyor mu? 🙄 Esasında olabildiğince nazik görüş bildirmeye çalışmıştım 😀
Var birşeylerde salla gitsin
😄Oluyor tabii ciğerini bilirim senin.
Biliyor muşsun 😂 Neyse en iyisi biraz siteden uzak duruyum. Durduk yere hesabı dondurtturmayım
😄 Öyle şeyler yapma, yapıcaksan haber ver yabancıya gitmesin fkfkg.
Aman be salla gitsin. Zaten uzun zamandır görüşüm kalkmıyordu 😅
Kalkacak görüşleri başkasına paslıyordum. Sana paslayım 😂
😄Tamam ben burdayken söylede başkası yemesin üzülürüm djfkg.
Dur sana özelden atıyım 😂
Bak mesela bu iletişim amaçlı paylaşımdı 😂
Ya saçmalama kıyamam sana ben 😄
Kız başkası kaldıracağına sen kaldır nolcek sanki
Yok bunu sana yapamam 😄
Aman aman ne kadarda düşüncelisin 😂
Elbette 😄
Gözlerim yaşardı 😂
Kiyamam djfkg.
Hepte bu kıyamam diyenler kıyıyor 😂
😄 Ben yapmam bilirsin.
Şimdi yine kibirli konuşuyum. Konuşuyummu 😂
Konuş konuş 😄
En iyisi konuşmamak 😂 Konuşuyorum başıma gelmeyen iş kalmıyor 😂
Sessiz kalma hakkımı kullanmak istiyorum. Sonra aleyhimde delil olarak kullanılıyor 😅
Akıllıca 😄
Bende ne akıllıca hareket ederim ya 😂
Benim de çok güzel değil boş ver teknoloji çağındayız 😄
Benim de yazım berbat