Esimin 2 inci eşiyim şimdi bir tane daha gelecek 3 kişi olacagiz zaten ekonomik olarak zor durumdayız nasıl baş edeceğiz ?

Yargılananlar olabilir ama dinen gereken ne ise o oluyor , yargilamayin..

Esimin 2 inci eşiyim şimdi bir tane daha gelecek 3 kişi olacagiz zaten ekonomik olarak zor durumdayız nasıl baş edeceğiz ?
Cevapla