Burdaki bazi insanlar ozellikle bazi 19, 21 yasindakiler neden acımasız gaddar yorum yapıyor?

bu bazıları gerçekten iğrenc yorum yapıyor. kendileriden bahsediyorlar sanırım. bu tiplere söyluyorum sizede gaddarlık yapan olur elbet.

Burdaki bazi insanlar ozellikle bazi 19, 21 yasindakiler neden acımasız gaddar yorum yapıyor?
Cevapla