Arkadaslar ben tatile İstanbul a gittim pazartesi geri dönüyorum çok şükür
Kaldigim otel de tum sivri sinek ya sabah 6 ya kadar uyuyamadim beynim artik agriyor zaten 15 saat yol çekmisim ustune uykusuzluk de.
Böyle saçmalik olur mu? Insan bir sinek ilaci alip temizler değil mi?
Kaldigim otel de tum sivri sinek ya sabah 6 ya kadar uyuyamadim beynim artik agriyor zaten 15 saat yol çekmisim ustune uykusuzluk de.
Böyle saçmalik olur mu? Insan bir sinek ilaci alip temizler değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sinekleri avla yapcak bise yok
Sen avla
burada sinek yok. Ucuz bi yerse sigara dumani ciksin diye camlari acip doldurmuslardir :D
Keske sigara dumani olsaydi
Yok senden oncekiler ictiyse havalansin diye pencereler fora ediliyo ondan doluyo sinekler iceri. Nerde bu otel? Onden arastirsaydin danissaydin keske
Tuzla da yorumlarda herkes ovuyordu
Calisanlar olmasin onlar :D hava serin zaten arala pencereyi ort ustunu uyu sabah oldu zaten..
Hangi otel bir arkadaşımızda kakıyor 😅