Buda nasip meselesi neden sanki evde kalmışsın kimse seni beğenmiyor gibi düşünüyorsun sen kendine bak bırak belki geç olur daha güzelini çıkarır Allah karsina
Bence daha yolun başında sin acele edip karamsar olursan yanlış kararlar verip yanlış biryle evlenir onurunun sonuna kadar pişmanlık yaşarsın sabırlı ol
Hayatımdan örnek verecektim ki özel olduğu aklıma geldi susuyorum ve gerkesiz kuruntu diyorum yaşamış biri olarak herşeyi. Bir zamanı var ilişki istiyorsan bulursun ama evlilik diyorsan sabırlı olmalisin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben 156 yım pekte çıtı pıtı biri değilim onun boyla alakalı olduğunu sanmıyorum
Neyleki citi piti
Yani hassas kırılgan olarak anlıyorum ben ama
Yok o citkirildim
Ay valla bilmiyorum bacım öğrenirsen banada söyle
Çok çıtırsın ama çabuk kırılırsın''
Sagopa kajmer...
benden kısa olsun da hareketleri ile çıtı pıtı olabilir.
Millete kendini beğendirmek için kendisini satanlardan olma
Bırak onlar sana kendini beğendirmeye çalışsın
Sennnasl yapyon
Çıtı pıtı şeker bunlar bal lokma
Kimlere denir
Kırılgan manasında sanki çıtı pıtı
Tam ideal türk sayıların çıtı pıtı ya Uygun
Nasil
Bence hanım hanımcık ol daha iyi
Fark ne
Farkı birisi ağır başlı oturaklı
Diğeri çok cam bir vazo gibi
Oturakliyimm agirim ztn
O zaman sorun yok hanım hanımcık iyidir ama eşin ya da sevgilinle başbaşa kaldığında ateşli citi pıtı olursun sorun yok
Esim yok 22 oldum kimse cikmiyo karsima agliyorum
Boşuna takıntı yapıyorsun bence ne aradığını bağlı ilişkimi evlilikmi ona göre ortamlara takılırım bulursun ilaki ya da bulurlar seni
Evlilik
O zaman hanım hanımcık en güzeli evlenilecek kız gözüyle bakanlar bakar sana iste
E hani nerdee
Sende varya hemen olsun diyorsun biraz bekle yaşın kaç daha
Ya iyide hep bekliyen benim kizlar biriyle ayriliyo hemen birini buluyo
İşte bak biraz özel konulara giriyor bu iş sen o kızların neler yaptığını nasıl yaptığını biliyormusun ki sen sadece görünene bakıyorsun
Ya yok ama iyi kizlarda öyle hemen buluyolar birini
Ben ise hep yillardir dogru kisiyi bekledim ama yok
Buda nasip meselesi neden sanki evde kalmışsın kimse seni beğenmiyor gibi düşünüyorsun sen kendine bak bırak belki geç olur daha güzelini çıkarır Allah karsina
Tabiki herseyin en hayirisi olsun ama sonucta 22 olacagim sevmek sevilmek herkes ister ama haklisin
Bence daha yolun başında sin acele edip karamsar olursan yanlış kararlar verip yanlış biryle evlenir onurunun sonuna kadar pişmanlık yaşarsın sabırlı ol
Sabir jerseyin ilaci yimi
Bence öyle birazd akizlar arasında kıskançlık mi desem neden benim yok demek saçma degilmi
Sen olsan sende derdin
Hayatımdan örnek verecektim ki özel olduğu aklıma geldi susuyorum ve gerkesiz kuruntu diyorum yaşamış biri olarak herşeyi. Bir zamanı var ilişki istiyorsan bulursun ama evlilik diyorsan sabırlı olmalisin
Sabbrediyorum
O zaman takıntı yapmayı bırak piskolojin bozulur dengeni kaybedersin bu hayata vesvese kadar kotu birsry yok dikat et
Haklisin tamam
Umarım daha güzel günlerin olur
Sagolasin umarim
İyi geceler
Iyi geceler
Esmer olman lazım
Esmerim
Hani bakim
Bana göre min 1.75 olmaıs lazım
O citi piti olmaz
Bana göre çıtı pıtı kız o 1.85 im çünkü 🤣
165 ne ozaman
Bebek o benim için fbdjsksls
Bxjdjdjdjd
Giyimi çıtı pıtı olsun
Citi piti anlayisin ne
Çok minik ve tatlı olması 🙂😍
Olurr