Bana genelde ; şeriatçı, dinci, Atatürke ve LAİK Türk devletine düşman olanları denk geldi. Yani Şeriat devleti kurup, Türkiye ' Yİ Amerikanın istediği gibi; bölerek teokratik yapıda yönetmek istiyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz? Laik Atatürkçü, kapalı olabilir mi? Varsa, neden kapalı? Çünkü din, laikliği ve laikliği savunanları sevmeyi yasaklıyor. Maide 44. aye, açık ve net.
Her kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse onlar kâfirlerin ta kendileridir. (5/Mâide, 44)
Bu yüzden de Tengrici Türk milliyetçisiyim. Zira din, Türk milliyetçiliğini ve Laikliği yasaklıyor. Şeriat demek ise , bitmek bilmeyen iç savaş demek. Çünkü bu ülkenin, yarısı dindarsa; geri kalanı laik. Bu durumda, kaçacak yerimiz de yok. Yani bir kesim yok olana veya anlaşma sağlanana kadar ; savaş devam eder. Bu yüzden şeriat, ABD projesidir.
Ama laiklik, tüm insanlara saygı duymak demektir. Kimseyi bir şeyi yapmaya veya yapmamaya zorlamaz. Bu yüzden laik devlet olarak, kalmalıyız.
Her kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse onlar kâfirlerin ta kendileridir. (5/Mâide, 44)
Bu yüzden de Tengrici Türk milliyetçisiyim. Zira din, Türk milliyetçiliğini ve Laikliği yasaklıyor. Şeriat demek ise , bitmek bilmeyen iç savaş demek. Çünkü bu ülkenin, yarısı dindarsa; geri kalanı laik. Bu durumda, kaçacak yerimiz de yok. Yani bir kesim yok olana veya anlaşma sağlanana kadar ; savaş devam eder. Bu yüzden şeriat, ABD projesidir.
Ama laiklik, tüm insanlara saygı duymak demektir. Kimseyi bir şeyi yapmaya veya yapmamaya zorlamaz. Bu yüzden laik devlet olarak, kalmalıyız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer