Üniversitede bana kötü şeyler yaşatan erkek arkadaşımla aylar sonra konuşmamız, beni mi yoklamış?

Lise sondum, ikimiz de birbirimiz için çok fedakarlık yaptık. üniversitede onun şehrini yazdım bu arada ailemle konuşmuyordum yakınım taciz etti ses çıkarmadı lar diye. Gidince başka birini sevdiğini öğrendim, yani uzun süre aramız çok kötüydü ve bu süreçte birini sevmiş ben gittiğim zamanlarda çiçek falan almış ona. Bunu bna anlattı ilk buluştuğumuz günden sonra. Benim tek ayağa kalkabilceğim dalım oydu, uzun süre toparlanamadım okuluma odaklanamadım. Ailemden ve erkek arkadaştan yana çok şanssızdım kimsesizdim. Bulunduğum çaresizlikten dolayı hatta uzun süre ona ulaşmaya çalıştım, istemedi. Dün yazmış. Beni mi yoklamış anlamadım?
Üniversitede bana kötü şeyler yaşatan erkek arkadaşımla aylar sonra konuşmamız, beni mi yoklamış?
Üniversitede bana kötü şeyler yaşatan erkek arkadaşımla aylar sonra konuşmamız, beni mi yoklamış?
Üniversitede bana kötü şeyler yaşatan erkek arkadaşımla aylar sonra konuşmamız, beni mi yoklamış?
Üniversitede bana kötü şeyler yaşatan erkek arkadaşımla aylar sonra konuşmamız, beni mi yoklamış?
Cevapla