itici kız yoktur kızı çekemeyen erkek vardır :)))) kızladar en guzel hep kendisi olsun ister erkeklrde en yakışklı ben olayım olayı yokdur neden :)
https://www.youtube.com/watch?v=u7Cjmsx__sA
https://www.youtube.com/watch?v=u7Cjmsx__sA
Ve ben izninle bu tezi curuteyim!
itici kizdan ala ne var bu dunyada.
vinnnn vinnn vizzz bla bla bla salya sumuk trip %80 lerde. Emin olmama , alacağı ayakkabi arasinda dahi 2 secenekte ki tercihte zorlanan hep ben yek ben diyen bir varligin nesi itici degilmis efendi.!
bana göre kız olsun hepsi cekıcı hanımefendi :)
Herşey sadece güzellikten ve yakışıklılıktan ibaret değil. Evleneceğim insanın fazla yakışıklı olmaması tercihimdir çünkü aşırı kıskancım:D
ben kaybettim desene :)
:))) biliyorum
Aslında hiç olmayacak olanı yazdık satırlara... Ve silinmeyecek olanı... Ama okunduğunda da olmayanı... Biz kendimiz kurduk olmayacak dünyamızı...
duygusala bağlanmışn kardeşim ama erekek adama duygusallık yakşmıyo kızlrın işi o yapma normale dön :)
bugün böle bro
kendıne gel :)
gelemiyorum
yardımcı olayım buna neden bır kızmı kardeşim :)
açma yaramı bro
aslan kardeşim ülkede kız bolluğu varken neden uzuluyosun :)
Kimisi de hiç çekilmiyor kardeşim..
*Eşref saatleri hiç yok...
yoo yoo hepsi iyiler keşke tum dunyada kız nufusu patlasa :))
Cevap
4Cevap
kızlar evet en güzel kendisi olsun ister ama erkeklerde en yakışıklı ben olayım ister ya ikisindede vardır bence bu
erkeklerde yok fazla ama kızlarda aşırı derecec var halbukı kızlar bılmyorlrki en guzlli kendılri kndılrıne baktıkları surece olduğunu erkek kıcınıda ytrsa neyse odur :)
:D yok ya erkeklerde kendilerine baksa yakışıklı oluyor saçlar falan düzeltse azıcık giyim kuşam tamam işte
yok diyosam yok en yakışklısı benım benden öteye yok yahu anlmyomusn :)))))
ahaha :D kendini beğenmiş :D
valla bu kızların ortak kararydı bu konuda ben en son söz sahıbıyım :))
Itici kız da var erkek de, en güzeli olmak mümkün değil ki
çekemeyne erkek çok valla bak erkekler işi bılse kızlrın iticilik durumu dıye bırseyı olmadıklrını gorcklr :))
Ama bazılarında var qnq.
yok hepnizi iyisinz bence :)))
Yine degişik sorularla genetik iş başında :D
hoşgeldin :))
nasılsın canset1 :)) santranca devam edelım mi :))
senın pes etmiş halini hayal dahi edemiyorum :) hamd olsun iyiym pazar gunu nu yatarak değerlndrmeye çabalsamda olmuyo evdekılrden :)
hafta içi eve girdiğim yok eve hasret kaldım :)) evdekılrle uğraşmak mı benı çiğ çiğ yerler :) kılıbıkca takkılıyorumm : :)
evlendiğimde yaptırrız bırılerıne :))
bak evlendiğimde yaptırırm birisine demedim çoğul kullndım neden acaba :)))))))
şah :)
ben sana öğretıcem zamanla olucak takıpde kal :)
senı yetştircem çekırgem benım :))
çekırgem :)
itici kız vardır hemde baya vardır.
yokdur sen ilmini bılrsen işin :(())
Saçmalık.
kızdan anlmayan biri daha :))
yuri boyka ne alaka
motıvasyonumuz artsın :)
en güzel ben olayım durumu yok nerden çıktıo_O
en guzel olunca halıyle ustune alınıyosun :)) kelebeğim terki diyar ettın benı :))))
en güzel mi genetik sen insanı öldürürsün y:) terk mi ettim :/
sana kıyılırmı öldürmek ne kelıme :)
haha kıyılmaz tabi:)
kebeleğim benım :))
özgür kelebeğim ben nerden senin oluyormusum genetik Allahim ya:/:-P
artıs kebelek :P
tabi havamız var paramız yok:-P
ben varken havanda paranda elmaslrın arabanın her ceşidi yat kat ne ararsan var :))
nerde yok hani:)
tremasu var mı evde
ben yurttayım:-\
o yuzden yok işde bu saydıklrımda :)
İtici kız vardır
onu çekıcı yapamayan erkek vardır kardeşim.))
Ulan okadarmı düştününüz bir şeye.
çirkin vardır işte.
yokdur
la var çirkin kız göstertme bana :D
yahu çirkişn kız varsa ben bu dunyayı terk edecem :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar