İşteyken mi daha çok paranız oluyor hiç calismadiginiz zaman mı?

Bu çok garip ben issizken daha fazla param oluyor , neden , nasıl hiç bilmiyorum , oturduğum yerden aylık 40 50 bin kazanıyorum emekli gibiym mk 😂 nasıl kazanıyorum onu söylemem , çünkü piyasa değer kaybeder..
Ben çalışırken ay başını bekliyordum şimdi öyle bir derdim yok valla
İşteyken mi daha çok paranız oluyor hiç calismadiginiz zaman mı?
Cevapla