Namaz kılarken esneyen, üzerine ağırlık çöken var mı ?
Bunun sebepleri nedir
Bunun sebepleri nedir
Ya kipirdammaiz lazim da aslinda ama esnerken agzmisi kapt. aliyiz diede biliyom o yuzdende kaptyorum ama oan hemen aklima esnedim seytan lanete gemis icim
nefse en ağır gelen ibadettir. şeytan da boş durmaz tabii
zaman zaman
Bunun sebebi şeytandır düzenli kılmaya başladıktan bir süre sonra geçiyor sakın şeytana uyma allah yolunu açık etsin
Şeytanın vesvesesi ya abdestini doğru almamışsindır ya da kafan başka yerdedir kendini topla ve kılmaya devam et
Cevap
5Cevap
Bende yorgunluk falan olmuyo da aklıma saçma sapan seyler geliyo dikkatim dağılıyor. Dua ederken de boyle :/
Aynen ben de. Karıştırıyorum ya da
Şeytan vesvese veriyor aklımızı karıştırmaya çalışıyor (yıl 2018)😊
şeytan nefsi yapıyor arkadaşım aklınızda çıkarın allaha bağlanın sadece
bendede esneme geliyo ama esnememeye ağzımı kapalı tutmaya çalışıyorum
Abdest alırken kolumda kuru yer vardı tekrar niyet edip abdest aldım namazda ağırlık çöktü önceden 1 kere abdest aldığım da ağırlık çökmüyordu ya ondan ya da şeytan namazı bıraktırmak için üstten baskı uyguluyor
İşe gider gibi namaza gittğimizden olablir. yani onu iş olarak görüyoruz.
Şeytan yanımızda olurmuş o zaman bizi vazgeçirmek için
Namaz kilarken. Seneler oncesi aklima geliyor seytan isi işte
Aynen öyle şeytan vesvese veriyor dikkatimiz bozulsun diye
Ah hep şeytanın işleri bunlar.
yalnız değilsiniz bu konuda çoğu kişiye olur bu
Var yaa. Aklima dusunceler geliyor bazen
Aynen ya
Şeytan uğraşıyor kardeşim
Arada oluyor
Bende olmamıştı
Şeytan vesvesesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar