Erkekler neredeyse her kızı beğenirken, kızlar neden erkekleri beğenmiyor?

Yani erkekler nerdeyse her kiza düşüyo güzel buluyo. Fakat kizlar daha secici ve biz öyke hrr erkegide direk yakisikli bulmuyoruz.

Neden erkekler böyle ve kizlar böyle?

Erkekler neredeyse her kızı beğenirken, kızlar neden erkekleri beğenmiyor?
Cevapla