Yani erkekler nerdeyse her kiza düşüyo güzel buluyo. Fakat kizlar daha secici ve biz öyke hrr erkegide direk yakisikli bulmuyoruz.
Neden erkekler böyle ve kizlar böyle?
Yani erkekler nerdeyse her kiza düşüyo güzel buluyo. Fakat kizlar daha secici ve biz öyke hrr erkegide direk yakisikli bulmuyoruz.
Neden erkekler böyle ve kizlar böyle?
Kadınlar seçici insanlar genel olarak bizim Türk kadınları çoğunun kendince prensibi var yok erkek şöyle olsun yok erkek böyle olsun beyaz etli Prens olsun yakışıklı olsun falan filan Fakat bunların hepsinin prensibini alt üst edecek bir erkek tarzı var Çirkin olsun Güzel olsun fark etmez Yeter ki parası olsun
Alakasi yok
Ben sana bunu birçok kanıtını gösterebilirim sosyal medyada falan filan alakası yok derken kendini kandırma gerçeği sen de biliyorsun para Bütün kadınların kriterlerini alt üst edebilir
Bu çok saçma. Parasi olacak ama beni sevmiyecek ilgilenmiyecek? Napiyim ozaman o parayi
Seni sevip sevmemesi önemli değil zaten bir erkeğin parası var diye mutlu olan onunla olan kadınlar harcadıkları parayla mutlu oluyorlar Yani bir nevi erkeğin köpeği oluyorlar
Bu azınlık için geçeerli bence. Nerdenn biliyon yasadinmi?
Al bakalim sesli acikladim umarim anlarsin
https://voca.ro/1guGo8OGKmxK
Bu dediğin youtube videolar genelde önceden planlanmış oluyor. Hayir ben hala ayni fikirdeyim. Evet bazı kızlar buna önem verir ama duygusal bi kız paraya bakmaz. Mantik olarak duz dusunen biri bakar parasi var iyide biri gerisini boş ver diyebilir.
Hadi eyvallahhhh
Beğendiğimizi kim söyledi, her kızla konuşup takılan sırf beğendiği için değil kötü amellerine alet edeceği için, kadınlar ise bunu bildiği için daha temkinli ve dikkatli yaklaşıyorlar 🙂🙂
Cevap
14Cevap
Ağırdan satıyorlar satıyorlar, sonra bi öküze kalıyorlar. Aynen devam etsinler, onlara o öküzler müstehak.
Ne alaka ya benim soruyla alakasi yok dedigin. Erkekler niye her kizi begeniyo?
Sen kendin demişsin, kızlar neden erkekleri beğenmiyor diye. Ben de egosu yüksek kızlar için yazdım.
Ama bunun egosu yuksek olmakla alakasi yok gercekten. Ben egolu deglim mesela ama bilmiyorum hic istedigim tarz biri de yok
Egosu yüksek, kendini beğenmiş değillerse neden erkekler hep reddediliyor.
Şunu kabul etmek lâzım ki, bazı kızlara erkeğin beyefendi olması, samimiyeti filan yetmiyor. Onlar başka şeyler peşinde. Dediğin türdeki kızların sayısı giderek azalıyor.
Valla kendimden örnek evreyim sevdigim kişinin parasi yoktu pek. Iside yoktu. Yinedr sevdim. O ise umutlandirdi evlilik konuştu en sonda bizden olmaz dedi simdi ise nisanlanmis.
Sana da öylesi rastlamış işte. Aynı tipler kadında da erkekte de var.
Evet öyle
Erkek keyfine bakar kadın yakışıklılığı bakıp kendi hayatını mahveder bu arada her erkek aynı değil beğenmediğimiz kızlarda oluyor mesela eğlencelik evlenmelik diye 2 gruba ayrilan kızlar var erkek kafasinda
Peki o eglenicek evlenicek insani neye gore belirliyosun? Bana anlatirmisik açarmisin biraz? Eglenicek olan cinsellik yasiyan diyosan iyide sende yasiyosun ozaman
Eglenilicek insan illa cinsellik anlamına gelmiyor bende gezeriz dolasiriz sonra bırakırım o tür kızlar daha önce defalarca sevgilisi olmuş ilişki yaşamış kişiler evlenmek istedigimde namusuna düşkün edepli siz kadınlarda günde 50 tane erkekten ilgi görünce sımarıyorsunuz yakisikli biri bulucam diye hayatınızı kararticak insanları hayatınıza alıp orada burada aglıyorsunuz
Madem birakicaksin niye geziyosun? Şöyle bisey var belki sevgilisi olmus defalarca evet ama ya seni gercekten seviyorsa peki? Ozmn onun gunahina girmis oluyosun. Evlenmicegin biriyle sevgili olmak basli basina sacmalikta zaten ama bu ayri konu. Ha şunuda diyim "namuslu edepli kizlar" nasil belli olacak? Herkes rol yapabilir hemde çok iyi bunu unutma. Sana öyle görünen biri geçmişinde bir çok şey yaşamışta olabilir.
Niye geziyorum boş kalmamak için maksat takılmak günde bı kıza mesaj atan 50 erkekden degilim en azından cinsel açıdan günahlarina girmiyorum evet korktugum bu dürüst olmaması kandirabilirler kolaylik zaten dürüst olup doğruyu söyleseler tamamdır
Iste onu bilemezsin hic. Durust olup olmadigini anlayamazsin. Şuna gelince bos kalmamak icin gezip tozuyosun madem ee peki o? Oda aynisini yapiyodur o halde
Kizlarda genelde cok kendini begenmislik ve asirida ilgi var o yuzden onlarda ego yapiyor yakistiramiyor kendine erkeklerde cinsellik tavan ondan her kiz guzel gelir fjfjfn
Amaçlari cinsellik cünki, eşşek s@ken var ülkede neyi beğenmicek xd
Yok gercektennguzel buluyolar
Talep fazla çünki 1 kıza günde 51521 tane erkek dm atıyor ama 1 erkeğe günde 1 tane bile hatun dm atmıyor
Arz-talep. Biz kızların yüzüne bakmazsak onlar peşimizde koşar, ama öyle bi dünya anca paralel evrende olur.
Bu sadece turkiye ve bir kac ortadogu ülkesi ifin gecerli bir durum. Kızlara olan yogun ilgiden dolayi yani.
Çünkü erkeğin aklı s*kinde, kızın aklı para da, parası olan yakışıklıdır zaten sizin için
Öyle bir şey yok. Bir kişi sevdim fakirdi ama terk eden de oydu. Şimdide nişanlı.
Kızların kriterleri daha çok.
Serseri at hırsızı olunmayınca tercih edilmiyorsun
Ne alaka serseri olmakla kim serseriyle evlenmis
Evlenmeyi demiyorum. Tercihleri diyorum
Şu kızları egoist yapan yine erkek günde o kadar çok mesaj geliyorku şunlara balon gibi sisiyolar dışarda gören bunlara bakıyor yine sisiyolar
Mesele seks çünkü erkeklerde
@furkannyy sevda
@furkannyy belli
@furkannyy neden yok
Gercekten yokmu hic
Evlenen erkekler neden evleniyor ozaman demekki asik ki evleniyor
@furkannyy bi onlar var zaten😁
Sexe düşkünlük eşit iki cinstede. Sadece kızların güven kriteri daha yüksek.
@furkannyy evet kendin demedinmi bizdeb ask yok diye
@furkannyy ama gerçekten öyle.
@furkannyy iyi
Erkekler bazen seks icin begenir
Kızlar daha seçici demek ki !
Kızlar şımarık oldukları için tabiki
Nr alakasi var
Erkekler her kızı beğendiği için.
Niye ama
Erkekler her kızı beğendiği için kızlar kendini bir şey sanıyor. O yüzden de çirkin bi kız bile standartlarını yükseltiyor. Bunun nesini anlamadın da hala niye diye soruyosun.
Ben onu mu diyom erkekler niye her kizi begeniyor ! Her kiz nasil guzel gelebilir
Hormonları onları yönettiği için.
Seçiciyiz çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?