Evet arkadaşlar bugün evcil örümceğim doğum yaptı. Ben ama bu kadar örümceğe bakamam. Bu sebebten sanırım örümceğimi kısırlaştıracağım. Yavruları nasıl sahiplendirebilirim?


her canlının yaşama hakkı vardır, en basit bakterinin bile. elleri yıkamak aslında bakteri soykırımı yapmaktır. bu sebepten ellerinizi yıkamayınız.
Sırf bu yüzden evimi temizlemeyi bıraktım
Allah analı babalı büyütsün
Babasını yedi rahmetli oldu
Annesi babalarını yedi zaten. Olsun protein
Örümcek dünyasında baba yenir zaten. Ama evet veletler öksüz kalmasın
Çorbanın üstüne koy sos olarak
Çok iyi fikir
Cevap
17Cevap
Örümcek beslemek isterdim daha doğrusu tarantula
Örümcekler güzel ama ısırırsa affetmez. Koparıveriyor soktuğu yeri dikkat
İnternetten bulduğun fotoğrafları koyma gerçek fotoğraf koy
Hanım abla Avustralya'da yaşıyor galiba karadul beslediğine göre.
Black Widow'a benziyor. Örümcek karizma ama yavrular kastırmış. Bence katliam düşünmelisin.
Olmaz onlar da can. Sahiplendireceğim hepsini
Evcil mi?
Örümceğin evcili mi olurmuş? :D
Yakinda senin evin korku filmlerine konu olur
Lütfen kıskanmayın
Anksiyetem azdı evi gorunce
Müdür psikolojik sorunların var senin :D
Asla
Profiline bakıp kıpırdanma yaşarken şu soruyla sönük mode girdim.
Teşekkürler 😅😅😅🙈
Örümcek rezidans kurmuş resmen bir aşiret
Nur topu gibi çocukların olmuş ahaha
Evcil karadulun mu var
bence taşın onlar yaşasın
Black widow mu o
Yalnız Büyük ihtimalle
Çok asil be 😏
Evet tam bir ana 🥺
Troll falan mı gerçek mi diyorsun
Böyle troll mu olur. Lütfen!
Bebek bezi değiştirdin mi
getir ateşte kavururuz
Başına ip bağla gezintiye cıkarsın
Demek bir erkek orumcek de yendi :D
Evlatlık ver 😅
Kiyamam
Allah bağışlasın
Görüntü güzel.
kolu komşuya ikram et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?