Satanistlerin sayfasına girdim çok garip şeyler yaziyolar sebep?

Özetlemek gerekirse Allah'ın ruhumuzun enerjisini çalmak istediğini şeytanın buna engel olduğunu ama işte dinler ona kötü dediğini aslında kendisinin iyi oldugunu mağdur olduğunu ve şeytanın amacının insanların tanriliga ulaşmasını istiyo ama Allah ise ruhun enerjisini cekiyo diyolar.

Hatta dünyayi Allah'ın etkisinden kurtarmak için rtr denen bir çeşit meditasyon ve ayetleri tersten okuyarak Allah'ın dünya üzerindeki etkisini bozabileceklerini düşünüyorlar.

Nihai amaçları dünyayı Allah'ın etkisinden kurtarmak insanların ruhlarını geliştirmek ve onların tanrı olmasını saglamakmis. ornegin Zeus , Ra, amon diğer demonlar gibi.

Ne düşünüyorsunuz çok garip şeyler yaziyolar ben forumlarina kayıt oldum bazen bende görüş paylaşıyorum.
Satanistlerin sayfasına girdim çok garip şeyler yaziyolar sebep?
Cevapla