Kizlar Hiç Ara Sira Osuruyormusunuz? Burnunuzu vs kariştiriyormusunuz?
İNSANLİK SONUÇTA
İNSANLİK SONUÇTA
Biz insan degiliz osurunca cilek kokuyo sümük yerine de bal damlıyo :D nasi soru bu
hayir tabiki:DD
Cevap
2Cevap
Sizde tuvaletten sonra elinizi yikamiyormussunuz dogru mu? Ayrica tabiki osuruyorruz catlayip olek mi
bu soru cok saçma olmuş ama yinede merak ediyorsan cevaplim tabiki osuruyoruz :))) bizde insanız bizim de kıçımız var :))))
Sen kendin söylemişsin insanlik diye kızlarda insan niye yapmasınlar
Yoo o bahsettiklerin ne ki
Yok öyle bir şey. Osurmaz onlar
hey allahım ya :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar