Boyum tam 1.55 ve sıklıkla 1.70+ kızların kıskanç bakışlarına ve tavırlarına maruz kalıyorum tabiki fiziğimin yanında, yüzüm de güzel olunca çatlıyor çoğu uzun kızlar sizce de yanımızda silik kalmıyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun kızlar fotomu görünce burada da kuduracak biraz ama üzgünüm beybilerim 😘
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Uzun kızların minyon kızları kıskanması ve bazı çekememezlikler?
Neyini kiskanacam ya bakmalarinin sebebi kim bu yer elması diyedir. Minyon sevmeme sebibi de bu olabilir. Bacagimin boyu kadar boyun bile yok ahahhaha he cok kiskandim 😂😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
1.65 boyundayım çok uzun sayılmam bana da 1.50 ve 55 ler kötü bakışlarını görüyorum yani mesele boy ile ilgili olduğunu sanmıyorum
Türkiyede yaşadıgın için şanslısın seni yataga atabilmek için türlü türlü iltifatlarla özgünenini tavan yaptırmışlar.
Minyonlar dünyada ilk tercih🤨
O senin düşüncen olmasın?
Neyini kiskanacam ya bakmalarinin sebebi kim bu yer elması diyedir. Minyon sevmeme sebibi de bu olabilir. Bacagimin boyu kadar boyun bile yok ahahhaha he cok kiskandim 😂😂😂😂
Senin boyun kaç tatlım?
Bunu söylediğine göre baya uzun olmalısın?
Ayağımın altına geçme ezmeyim seni
Senin boyun kaç?
Sana ne
Benden kisasin eminim 🤨
ajkshkdgasjkd aynen kesinlikle kıskanıyorlardır bende messi
Kim anlatiyor bu yalanlari ilk yüz güzelliği bunda hem fikirizde sonrasina katilmiyorum
ben de minyonum tamam minyon olan tatlı kızlar var tamam da abla sen minyon değilsin kafan falan büyük sen kısasın sadece
Asıl siz biizm yanımızda silik kalıyosunuz bacağımız kadar boyunuz var ahahahahahahah😅
Görsele bak resmimi paylaştım 🤨
Ozguvenin harika 🧞♀️
Kıskanılacak bir şeyin yok gibi
Benim torbacim daha iyi
Torbacı beklemekle geçti ömür ök
@Yerin7katdibi ablamizin ki sağlam baksana
Kafasıda da iyi 😂
Yataktan düşünce paraşüt açılıyor mu
Kilonun olmadığı bakımlı her kadın güzeldir
Uyumlu kızlar. Boydan ziyade uyum önemli bence
Komik olmayın mk
uzunlar kisalari kiskaniyomus 😂😂 vay ameke
Uzun erkekler minyon kız seviyor ya ondan
Çünkü minyonlar çok hoş
Evet. Ben de uzun biri olarak minyon hep tercihim