Kullanacagım varsa da kullanmam der misiniz?
ne oldugunu söylemeyeyim şimdi ahsndb
ne oldugunu söylemeyeyim şimdi ahsndb
Açıkçası soğumaktan da ziyade, sırf o firmaların reklam verebilme gücü yüksek diye kaliteli mal sattığına inanmıyorum. Ha şu olur, daha evvel denemişimdir veya çevremden güveneceğim biri önerir, sıkıntı yok. Daha önce adı duyulmamış bir marka da olabilir tabii de dediğim gibi, bakış açımı değiştirmiyor. Benim midemi bulandıran şey insanların bu kadar "aa herkeste var ben de alayım bak" zihniyeti. O konuya hiç girmiyorum, domino taşından farksız çok insan var ülkede.
Misal CZN Burak
Yooo soğumam. Misal petlas reklamı. Bayılıyorum 😄
Cevap
10Cevap
Evet sıkılırım
reklamlarla gözüme sokulan hiçbir ürünü almam oldum olası reklamdan nefret ederim
Yani pek değil ilgimi çeken bir şey ise araştırıp alırım zaten alabiliyorsam :D
İki gündür gözûme sokuldu 😏alsın kullansınlar
Nusrete kıl oluyom 🤓
Valla bir ara öyle bir şey oldu
Soğuduğunu zannedersin.
Evet, sıklığın da dozu olmalı.
Soğurum.
Herkesin olan benim olamaz 😄
Soğurum
Soğumam
Onemsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?