AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
240Cevap
göbek var sporada ihtiyacın var ama o manyağa de seni böyle beğenmiyosa zayıfını bulsun
yani ama balık etlisin ya seni seven böyle sever niye öyle yapıyor ki seven demezki böylesin böylesin oldugun gibi kabul etmeli bence sevgisinden şüphe et
olsun nevar bunda çok güzel bence
nasıl ne var yani seven sevdigini nasılsa öyle kabul eder sen bunu anlamıyorsun heralde
Balık etlisin ama bu kadar üstelemesi gereksiz. Seni kabul edecekse olduğun gibi etmeli
Yüz vermişsin, astarını istiyor şimdi. Ortada "çok" diye nitelenebilecek bir kilo yok.
sağoll içimi rhtlattınız
Keşke sen de o kişiyle ayrılsan da biz de rahatlasak. Kıymet bilmeyenler...
boyum nasıl duruo kaç sence
1.65 en fazla diye düşünüyorum.
yürüyen baline gibisin ::((
şaka dostum gayet iyisin saçmalamış o
hangisine inancam şmdi
gayet iyisin sen ya takma
Bikaç kilo fazlan var şişman denmesede :) spor yap düzenli olarak vücuduna bir şekil ver o zaman çok daha güzel durur.
bir kere bunların hepsi farklı kişi? bir resimde basenler çok ince normal, diğer resimde balık etli şiş? Saç rengide öyle
Olması gereken hatların dışarda bu da harika bir durum bayanlar için, ne yani erkekler gibi zayıf odunsu mu olmanı istiyor, gayet güzelsin aldırma begenmiyorsa güle güle de :)
Kalçan çıkık belliki göğsün cok önde yürüyorsun. ayakların kısa yürürken zorluk çekiyorsun sevgilin kilolu bulmuş çünkü kilolusun :)))))
iiii
Gayet iyisin, biraz daha kilo alırsan, kilolu olma yolunda ilerlersin.
teşekkür ederm boyum için yorum yaparmısın güncelleme yaptm
Dostum bana göre on numara fiziğin var. Boy ve kilo oranını tamamlayıcı. Boyun da buradan 160 ve üstü görünüyo. 162-165 filan. Biz senin gibi bulamıyoruz, bulan da bunuyo. Tuhaf bu hayat...
Civarda ki kızlara göre evwt sisman oluyorsun ama genelleme yapınca aşırı kilolu değilsin ama birazcık kilo versen çok daha iyi olabilir
Toplusun squat yap kalçan ve bacakların şekle girsin. Erkek arkdaşından o zaman prim toplarsın^^
Yani kilolusun ama o kadar da değil. Sevgili olurken gözü kor muymus. Başka yere mi bakiyomus
Sevgilin halt etmiş azıcık bir ayva göbeğin var oda benim çok hoşuma gider. Tam idealsın bana göre
Söyle hala beğenmiyorsa beğenen var de başkasını bulsun.
diyebilirde olduğun gibi sevmiyorsa kocaman soru işareti.
Hayır çok kilolu değilsin. Balık etlisin. Ama sevgilin daha zayıf kadınlardan hoşlanıyor demek ki.
Sevgilin agzinin tadini bilmiyor bulmus senin gibi bir guzeli
bence sevgilin seninle dalga geçeceğine seni zayıflamaya ikna etmeli. fiziğin çok iyi, taş gibi bir kız olma potansiyelin var
Sevgilin halt etmiş, lokum gibi kızsın, kurban olsun sana
aynı yorumun güncellemedeki fotoğraflar içinde geçerli, fıstık gibi kızsın
Senin hakkindan cikamiyodur salak:) senle kis uykusuna yatardim:)
:) içim öyle bir rahatladı ki artık ne dese umruma gelmez
Ben o vucuda dokunmaya kiyamazdim. sicak nefesimi her santimetre karene birakip operdim. ahh ahh yanlis ellerdesin:)
::)
boyum kaç sizce
Sabah sabah cildirttin beni;) nerde yasiyosun canim
1.67 degii mi:)
öyle mi duruo
Onemli olan boyu degil işlevi sevgilini birak bana gelben kiymet bilirim;)
Sen kendine uygun kiyafer giymiyosun ondan hele o tulumu nasil soktun bacagina hayret göz var nizam var
Kız ben de böyle kılo almak ısterdım :) Bacaklrın fılan cok duzgun daha ne göbeği az erıt o kadar da kötü degılsın, senı sevmeyen yar utansın :)
Ne salak bir laf ya ayıp yani hiç hoş değil ayrıva gayet de hoşsun bence :)
anlamadım ki neyin peşindesin tamam bir kaç salak avlamak istiyosun da amaç ne ahbap :D
Kilo var gibi duruyo ama bunu senin başına kalkacak kadae bir durum yok.
gel ben hemen senı alayım kadın dedıgın kılolu olacak :))
O kadar da kotu degil hem o senin sevgilin cok sisman da olsan oyle dememen lazim
Dememesi*
Bir bardak suda boğasım geldi seni yok la bu değildi bu durumlar için söylenen başka bir deyim vardı neydi yavf :(
çok kilolu değilsin. ayrıca seni olduğun gibi beğenmiyorsa kapıyı aç gitsin.
haklıısn boyum kaç sence thmn var mı
165-170 arası mı? fotoğraflarda tamamın gözükmüyo yardın gözüküyo o yüzden tam şey edemedim
eet
https://i.hizliresim.com/EE8aVD.jpg
Yamuk yürümek seni zayıf göstermez. :D
verdim şukunu
Kilolusunuz ama selülitiniz yok.10-15 kilo verirseniz çok iyi olur.
Askim; bir söz var hem... Hem... Diye bilirsin. bir kaç Kilo vermiş olsan cok dağa süper bir si olacaksın
Bu teknikleri dene zayıflarsın
https://i.hizliresim.com/2Q8BJ2.jpg
asfshshasasf :DDD
Hahahaha. :)
Seni begenen böyle begensn ama Kilo versen fena olmaz
Bence harika bir çekiciliği var balık etin fakat sevgilinin böyle davranması, inanamıyorum ya madem kilosuna takıcaktın neden seviyorum dedin arkadaş!!
balık etlisin ve cekici görünüyorsun sevgilin aptalmışş ayrıl
hiç de öyle aşırı kilolu bir görünümün yok halbuki :S
kilolusun göbeğin var bu bir gerçek ama benim asıl merak ettiğim sevgilin böyle giyinmene bir şey demiyor mu?
hayır
Fit seviyorsa sevgilin benim gibi. Kilolusun. Ama öbür türlü şişko falan değilsin yani. ne bileyim.
sevgilin şımarmış normalsin bence balık eti dediğimiz kıvamda..
iyisin bence cok az biraz fazlan var oda cok onemli degil :)
sevgilin bir gözlük alsın kendineeeeeeeee ;:DDDDDDDDDddtaş gibisii taşşşşşş
Bu balık et değil bildiğin kilo ama sen böyle mutluysan kimseye laf düşmez sevgili nde memnun değilse başka kapiya gitsin
Ooooo Bahaneyle teşhircilik moda.. Egona sıçsın baykuşlar..
neden sadece altını çektin. belki sorun üsttedir :D
Kese kağıdını unutmamak lazım ;)
Doğru size fark yapmıyo :D
kilolusun biraz o göbeği eritsen yeter kötü duruyor biraz... ama çok verme
O mala deki beni sikmey nefesin yetmez baldirlara bak.
Sende fake degilsen bisey bilmiyom 3 resimde farkli vucut
3 değil 4 resim var 4 ü de benim
Belkide incecik kızlardan hoşlanıyordur sana kilolu demesi de hoş bişey değil fiziğin hoş biraz sıkılaşman ve hafiften kilo verirsen formda olursun
teşekkür
O kiloya rağmen kısa etekler mi giyiyosun sen ilk önce kilona göre giyinmeyi öğren sonra zayıflarsın
daş gibisin... settir et sen onu demek bir puktan anladıgı yok sevgilinin :)
Biraz göbek var gördüğüm kadarıyla. O gittimi sikinti kalmaz 😉
Bu soruyu sormandaki amaç vücudunu sergileyip erkeklerin şu vücuda bak be gibi yorumlar yapması veya erkeklerin mesaj atip vucudun hakkinda yorum yapmasi ama şunu bil ki erkeklerde şu giydigin kiyafetlerden dolayi ne kadar kalitesiz göründüğünün farkında
Fizik sergilemek istesem daha düzgün giyindiğim bisürü fotom var onları atardım, pijama lı fotomu değil anladın mı
balık eti değil bu altta konuşanlar hayatınızda balık etimi görmediniz? kilolusun bacım, yağ sporunu, kes şekeri, düzenli uyku, fit vücut.
Göbeğin çok biçimsiz... bacakların normal ama karın bölgeni şekillendirmen lazım.. boy165?
o kdr kısa mı duruyorum
Hıhım.. ama aldatır fotograf. .
Kızların yorumlara baktım da, kıskançlıklarından ölecek düzeye gelmişler :D
evet hele son yazan :)
Salla onları ya, sen kendini beğeniyosan sorun yok.
Kilo dediği bumu hiçbir şey yok ki boyda 1.72 falandır.
teşekkür ederim :)
Rica ederim
klasik türk kızısın.
evlenip doğum yapınca senin vücutta kıvrım denen bişey kalmaz.
Birzcık göbek var okadar abartmış sevgilin yaw balık etlisin iyidir iyi boşver sen onu.. :))
sevgilin sanırım sıfır beden arıyor başka kapıya gitsin