Bebeğim resimden sigortanın inik olduğu görünüyor şu an elektrik yok, kaldırdıysan elektrik gelmiş olmalı , hadi otomatik kapanma varsa , açma düğmesine bastığında açılması lazım. Tam olarak ne yaptığını bilmediğim için fazla bir şey söyleyip kombiyi kurcalamanı istemiyorum. Anca görüntülü konuşma imkanı olacaktı ki sen kombiyi bana deoda gösterecektin bende anlatacaktır şunu bunu yap diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
musluk işareti olan düğmeye basıp sağdaki yuvarlak düğmeden derecesini ayarla, hiç anlamıyorsan sol üstte kullanma talimatı var onu oku.
Tövbeler olsun.. kırmıza tarafa çevir , kombi açıkmı bak ayrıca
Kombi kapalı da neyi nereye çevircem
Şalteri kaldır
Kaldırdım gelir mi şimdi
Duvarda şalter var gördün mü onu yukarı kaldır
Kaldırdım
Makina böyle sesler çıkarmıştır , şimdi git suyu aç bak , sıcak tarafa çevir
Açtım sıcak suyu bekliyorum
Gelmedi
Kombinin ışıkları vs yanmıyor mu
Yanmıyor
Bak kombinin en solunda yani karşında en solda açma kapama gibi bir tuş var ona bassana
Yuvarlak içinde çizgi var
Bastım açılmadı
Sol taraf sıcak su kardeşim vana üzerinde yazıyor ayrıca ince olanlar musluk kalın olanlar petek
Ahbe minnoş um benim ;)
Kırmızı varya orada
Şaka yaptın demi sen bunu
Hangi kırmızı
Bebeğim sol tarafta kırmızı var
Napıcam onu
Sen önce kombiyi ac çalışıyormu o suanda?
Açamadım kombiyi mk dkdldkd
Yawrum açma kapama tuşu varya solda ona basacaksın
Vanalar var altında onları ac
Basıyorum açılmıyo işte
Şatteli açtım kombi açılmıyıooooıı
Geniş açıdan bir resim atsana sen bana
Net olsun bide
Wp ne WhatsApp mi
Kuzu naptin nasılsın iyimisin
Normalde biz hiç Kapatmayız bütün vanaları borulara paralel hale getir, ve kombiyide aç
Babam bana gıcıklığına yapıyor işte
Dediklerimi denedin mi
Kombiyi açamadım daha
Şalteri de kaldır
Şalteri kaldırdım işte
Bunu isyorsun sorunu beğenelim her aşamayı teker teker yazayım hallet
Kombi kapalı bebeğem, borularla oynams
Nasıl açıcam onu
Şalter inik, onu kaldır
Kaldırdım açılmadı
Sol üstteki düğmeye 1 sn bas bırak
Bastım
Olmuyoooo
Bebeğim resimden sigortanın inik olduğu görünüyor şu an elektrik yok, kaldırdıysan elektrik gelmiş olmalı , hadi otomatik kapanma varsa , açma düğmesine bastığında açılması lazım. Tam olarak ne yaptığını bilmediğim için fazla bir şey söyleyip kombiyi kurcalamanı istemiyorum. Anca görüntülü konuşma imkanı olacaktı ki sen kombiyi bana deoda gösterecektin bende anlatacaktır şunu bunu yap diye
Ortadaki iki boruyu cevir
Aç you you tubeden izle mk
Kombi kapalı
Ya önce vanası aç gaz vanası
Şalteri kaldır
Ya da bak sen aç youtube de var video
İzledim anlamadım
O zaman burdan da anlamazsın
Yaş kaç senin ya
20 napim
Bak anlatıyorum tek tek
Önce şalteri kaldır
Dogalgaz vanasini aç
Ortadaki iki vanayi aç
Doğalgaz vanasını açamıyorum
Yok artık ya
Bak şöyle yap komşulardan birini çağır
Yok çağırmam
Nerede yaşıyorsun
Hahha evde tekim niye dedin knk duş Alacam diye
Ne diyon
Ne diyom
Sus zaten sinirliyim
Susam su kaynat
Leğen bile yok neye kaynatcam aw evinde
Pekmezin yanında şartel var onu aç bi
Herkes bişi diyo patlamasın sonra
En fazla havaya uçarsın kardeşim bişi olmaz
Öyle deme zaten korkağım
Kaldırdım şatteli sıcak suyu bekliyorum
Babanın aldığı pekmezden iç korkaklıga iyi gelir
Babamı skim
😃😃 Şakacı şey
Hani gelmedi sıcak su
Kombi çalıştı mı ses geldi mi ışık felan yanar belli olur çalıştıgı
Kombi çalışmadı
Solda bir açma düğmesi gibi bi yer var oraya bastınmı
Bastım açılmadı
Odpwmxmsşrnkd pekmezin yanı çok iyi
@Efsun00011111 farkeden çıkmış 😃😃
Calistirmayi mi bilmiyosun
Orta daki sıcak su çıkışı soğuk su girişi
Kombiyi aç pekmez yolla bize 😂
Bu nasıl soru diyifyiyufyjc
Ben acayim sana😉
hiç sen açmadın mı gerçekten
Hekim acim
Gel bende yikan :)
ya da adam gibi net resim at ta cozeyim su isi yikan