Mültecilere neden Halkımız sessiz 🤔🤨?

Her gün binlerce kişi sınırdan giriyor.
Afgan, Suriyeli, Pakistanlı.

Ülkeyi bitirdiler.
Sınırdan bu yaratıklar elini kolunu sallayarak giriyor. Sorum şu.

Neden ülkede protesto yapılmıyor. Neden miting düzenlenmiyor. Türk halkı neden bu işgale teslim oldu?
Mültecilere neden Halkımız sessiz 🤔🤨?
Cevapla