Bıktım yalancı arkadaşlıklardan en iyisi tek kalmak ya da burada sanalda sohbet etmek değil mi en azından kiminne olduğunu biliyn?

Hiç arkadaşım olsun istemem hepsi yalan dolan boş insanlar sırf mağaza tek gezmemek içim bile arkadaş edinem insanlar var içimden geldiği iicn değil de doğum gününde hediye alınırsa hediye alınan arkadaşlıklar bunlar sizce arkadaşlık mi?
Bıktım yalancı arkadaşlıklardan en iyisi tek kalmak ya da burada sanalda sohbet etmek değil mi en azından kiminne olduğunu biliyn?
Cevapla