Biz Türkler süper güç olsaydık şu an dübya hangi gelişmişlik düzeyinde olurdu?

Hala at üstünde elimizde kılıçla kelle alıp ganimet peşinde mi koşardık?
Biz Türkler süper güç olsaydık şu an dübya hangi gelişmişlik düzeyinde olurdu?
Cevapla