Hatırlayınca bile utanç duyduğunuz bir şey?

Benimki galiba eskiden -2 yıl önce felan- Ronaldo'yu türk sanıp Beşiktaşlı sanmam. hatırladıkça utanıyorum kendimden yok böyle bir şey ya
Hatırlayınca bile utanç duyduğunuz bir şey?
Cevapla