Arkamdan asosyal esek demisler😒? Hiç arkadasım yok ne önerirsiniz?

Arkadas olalım diyecekler yazmasın. Ben 19 yasındayım yksye hazırlanıyorum. Hiç arkadasım yok 1 tane bile. Sosyal hayatım da yok buna bağlı olarak ama asosyal değilim aslında tek yapasım yok bisey. Eski Sevgililerim bunu hep yüzüme vurdu. En sonki sevgilim senin hiç arkadasın yok ki falan dedi diger eski sevgilim de bak yapayalnızsın falan demisti. Arkadas gruplarını görünce cok imreniyorum. Yani ben çok üzülüyorum tek yemek yiyorum flörtümde bana arkadasın yok diyemi benle flört ediyorsun falan dedi yani çok agır geliyo bana bunlar. Nerde hata yapıyo olabilirim acaba istiyorum ben bu güzel yıllarıma donup baktıgımda güzel anılarım olsun ama olmuyo
Arkamdan asosyal esek demisler😒? Hiç arkadasım yok ne önerirsiniz?
Cevapla