İstanbul anadolu yakasindan bindim normalde sari taksinin götürdüğü yere yari fiyata götürdü 40 liralik yer 20 lira arkada dergiler var dergi okuyorsun adam kibar birde soruyor sevdiğiniz müzik türü varsa açabilirim diye binmeden önce soruyorsun ne kadar a gider diye dolandirma şansida olmuyor
Yok bozuk param yok der 2 3 liranin üstüne yatar , kisa mesafe der gelmeden önce taksimetreyi açar öyle gelir , yağmurlu havalarda durmazlar kisa mesafe asla almazlar , nerde issiz vasifsiz biri var özellikle secilmiş gibiler
kadiköyden taksime 35 liraya gidiyorsa kadiköyden kartala 20 liraya gidiyorsa birde efendi biriyse hak etmiyor mu sizce?
siz kullandınız mı hakli değilmiyim?
Yok bozuk param yok der 2 3 liranin üstüne yatar , kisa mesafe der gelmeden önce taksimetreyi açar öyle gelir , yağmurlu havalarda durmazlar kisa mesafe asla almazlar , nerde issiz vasifsiz biri var özellikle secilmiş gibiler
kadiköyden taksime 35 liraya gidiyorsa kadiköyden kartala 20 liraya gidiyorsa birde efendi biriyse hak etmiyor mu sizce?
siz kullandınız mı hakli değilmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Abi girersen eğer cevabini bekliyorum sagol
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer