Geçenlerde korsan taksi denilen taksiye bindim sari taksiden 1000 kat daha iyi sizce?

İstanbul anadolu yakasindan bindim normalde sari taksinin götürdüğü yere yari fiyata götürdü 40 liralik yer 20 lira arkada dergiler var dergi okuyorsun adam kibar birde soruyor sevdiğiniz müzik türü varsa açabilirim diye binmeden önce soruyorsun ne kadar a gider diye dolandirma şansida olmuyor

Yok bozuk param yok der 2 3 liranin üstüne yatar , kisa mesafe der gelmeden önce taksimetreyi açar öyle gelir , yağmurlu havalarda durmazlar kisa mesafe asla almazlar , nerde issiz vasifsiz biri var özellikle secilmiş gibiler

kadiköyden taksime 35 liraya gidiyorsa kadiköyden kartala 20 liraya gidiyorsa birde efendi biriyse hak etmiyor mu sizce?

siz kullandınız mı hakli değilmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Abi girersen eğer cevabini bekliyorum sagol
Geçenlerde korsan taksi denilen taksiye bindim sari taksiden 1000 kat daha iyi sizce?
Cevapla