Diğer Anneme nasıl destur diyebilirim? Yani saçma sapan seykeri oluyor? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Anneme nasıl destur diyebilirim? Yani saçma sapan seykeri oluyor?Kaç yaşında gelmiş kocası vefaat etmiş yeni sevgilisi var şaka gibi Güncellemeler+1 yıl Güncel Anneme nasıl destur diyebilirim? Yani saçma sapan seykeri oluyor? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Avukat1Hanım Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Neden şaka gibi olsun ki? Kocası vefat eden birisinin duyguları yok olmaz, halen daha sevmeye ve sevilmeye ihtiyacı olabilir. 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence Yorumla Soran +1 yıl Öyle tek şeyde beni hatalı bulup nkacmsya benzemiyor ablacım madem öyle devam edin Yorumla
promidin63 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Zannetmem birsey diyebilecegini. kadinin istemesi normal yani 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Niye normal 3 ay olmadı eşini kaybedeli Yorumla promidin63 +1 yıl İnsan sonuçta 3 aya bakmıyor bu işler Yorumla Soran +1 yıl Çatır çatır eve getirip olacak şey değil ama Yorumla promidin63 +1 yıl Herkesin ihtiyacı var kanka Yorumla promidin63 +1 yıl Ama yaninda yapmasi zaten sıkıntı Yorumla
Yıldızlarasor4398 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yalnızlık nereye kadar tamam zor bişey senin için ama onuda anlamaya çalışmalısın 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Anlamaya çalışıyorum ama kocası 3 ay olmamış eve sevgilim diye erkek getiriyor odasına getiriyor normal ki bu durum Yorumla Yıldızlarasor4398 +1 yıl Hm bu normal değil gerçekten Yorumla Soran +1 yıl Yani gece seslerinden sinir oldum ne halt yediği belliydi açık açık Yorumla Yıldızlarasor4398 +1 yıl Yani lafın geçmezmi annen seni dinlemezmi Yorumla Soran +1 yıl Yok gece zaten komşu bile duymuştur sesi biliyor herkes dul olduğunuBen o derece olduğunu bilsem hiç adamı eve almazdım Yorumla
DogukanRedlion Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bazı şeyleri sen kabullenmeli bazı şeyleri konuşmalısın 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence Yorumla DogukanRedlion +1 yıl Bu ciddi sorun Yorumla Soran +1 yıl Evet öyle mslesef Yorumla DogukanRedlion +1 yıl Bence bi konuş yoksa elden bişey gelmez Yorumla Soran +1 yıl Konuşma nereye gider ki Yorumla DogukanRedlion +1 yıl Konuşmasını bilcen usta Yorumla Soran +1 yıl Sende telegram Instagram var mı versene bir usta Yorumla DogukanRedlion +1 yıl telegram yok Instagram var Yorumla DogukanRedlion +1 yıl @doğukan. kizilaslan Yorumla Soran +1 yıl Verir misin Yorumla DogukanRedlion +1 yıl @doğukan. kizilaslan bitişik hepsi Yorumla Soran +1 yıl Yazdım ama daha yazmadin neyse Yorumla
ni-ha-vent25 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl kanks olabilir evlenmek ister 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence Yorumla ni-ha-vent25 +1 yıl hımm genede iyi tarafından bak düşündüğün gibi değildir Yorumla Soran +1 yıl Odaya aldı gece sesler geldi şakir sukur nesi iyi Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kaç yaşında annen 0 2 Yorumla Soran +1 yıl 43 yaşında Cevap sahibi +1 yıl Gençmmiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Neden şaka gibi olsun ki? Kocası vefat eden birisinin duyguları yok olmaz, halen daha sevmeye ve sevilmeye ihtiyacı olabilir.
Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence
Öyle tek şeyde beni hatalı bulup nkacmsya benzemiyor ablacım madem öyle devam edin
Zannetmem birsey diyebilecegini. kadinin istemesi normal yani
Niye normal 3 ay olmadı eşini kaybedeli
İnsan sonuçta 3 aya bakmıyor bu işler
Çatır çatır eve getirip olacak şey değil ama
Herkesin ihtiyacı var kanka
Ama yaninda yapmasi zaten sıkıntı
Yalnızlık nereye kadar tamam zor bişey senin için ama onuda anlamaya çalışmalısın
Anlamaya çalışıyorum ama kocası 3 ay olmamış eve sevgilim diye erkek getiriyor odasına getiriyor normal ki bu durum
Hm bu normal değil gerçekten
Yani gece seslerinden sinir oldum ne halt yediği belliydi açık açık
Yani lafın geçmezmi annen seni dinlemezmi
Yok gece zaten komşu bile duymuştur sesi biliyor herkes dul olduğunu
Ben o derece olduğunu bilsem hiç adamı eve almazdım
Bazı şeyleri sen kabullenmeli bazı şeyleri konuşmalısın
Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence
Bu ciddi sorun
Evet öyle mslesef
Bence bi konuş yoksa elden bişey gelmez
Konuşma nereye gider ki
Konuşmasını bilcen usta
Sende telegram Instagram var mı versene bir usta
telegram yok Instagram var
@doğukan. kizilaslan
Verir misin
@doğukan. kizilaslan bitişik hepsi
Yazdım ama daha yazmadin neyse
kanks olabilir evlenmek ister
Kocası gitti diye hayata küssun demiyorum ama 3 ay olmuş ve eve sevgilim diye getirdiği adamı odasına alıyor bu derece normal değil bence
hımm genede iyi tarafından bak düşündüğün gibi değildir
Odaya aldı gece sesler geldi şakir sukur nesi iyi
Kaç yaşında annen
43 yaşında
Gençmmiş
kac yasina gelmis
43 yaşında