Cok yalnızım, doğru düzgün buluşup kahve icebilecek bir arkadaşım bile yok. Ne yapabilirim ki?

Artik kafayi yiyecek duruma geldim. Surekli olarak evdeyim. Birazdan yine tek basima disari cikicam. Nasil arkadas bulabilirim?
Cok yalnızım, doğru düzgün buluşup kahve icebilecek bir arkadaşım bile yok. Ne yapabilirim ki?
Cevapla