Diğer Canı sıkılan birileri var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben patlamak üzereyim Şu an yaa Güncellemeler+1 yıl Ya bitane normal düzgün konusacak birisi yokmu ya Güncellemeler+1 yıl Niye benle konusmuyosunuz Canı sıkılan birileri var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
GaraGuru Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı. bende öyle patlıcam... dışardan geldim eve tekrar cıktım gittim 2 bira adım cips felan bari dedim film gecesi yapayım 0 0 Yorumla
KansasPrensi Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Çay diye çatlamak üzereyim neresinden tutup da düzeleyim ortağın olmuşum düzeneğin kendimi boğasım var 😂 Aynen sıkıcı be ya 0 0 Yorumla
Papazınnpilavı Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 81% +1 yıl Genel olarak bir fiil canım sıkılır ama patlamadım sen patladın galiba şu an ahah 0 0 Yorumla
mhael060606 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl ayni ben de cok sıkiliyorum duzgunce sohbet etsek keske 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Düzgünce dedigine göre düzgün olmalisin Yorumla mhael060606 +1 yıl soru mu öneri mi anlayamadim Yorumla Soran +1 yıl Öyle dedigine göre sende düzgünmüsün diyorum Yorumla mhael060606 +1 yıl oyle olmaya calisiyorum diyeyim. Yorumla Soran +1 yıl Cokmu ciddi birisin peki Yorumla mhael060606 +1 yıl düzgunum desem ne kadar inandirici olur. Ya da duzgun degilim desem belki kendime haksizlik etmis olucam Yorumla mhael060606 +1 yıl yerine göre ciddiyim. Aşiriya kacmak kabak tadi verir Yorumla Soran +1 yıl Verdigin cevaba göre anlarim ben zaten tuzak soruydu Yorumla Soran +1 yıl Fazla ciddi olsan anlasamayizda Yorumla mhael060606 +1 yıl olabilir eklmicekmisn Yorumla Soran +1 yıl Eklemicem yazcam Yorumla
TremM Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Evet var. 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Sen neden sıkıldın Yorumla Soran +1 yıl En normali sen gibiydin ama sende yazmiyosun Yorumla TremM +1 yıl Normal değilmişim demek ki 😅 Yorumla Soran +1 yıl Yoo normalsin sen ben hislerime güvenirim 😂 Yorumla TremM +1 yıl Hahah o zaman sorun yok 😅 Yorumla Soran +1 yıl Sen konussan benle olmazmi 😂 Yorumla
MUSTAFAZKN Takip Et Xper 1 Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Mayın mısın sen 0 81 Yorumla Soran +1 yıl Cok komikk Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Basan patlayacak desene Yorumla Soran +1 yıl Basan derkeen Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Basmak Yorumla Soran +1 yıl Anlamadim 😅 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Güldüğüne bakılırsa pek ala anlamışsın 😏 Yorumla Soran +1 yıl Hayir anlamadim cidden Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Anlama o zaman sende napalım Yorumla Soran +1 yıl Ya merak ettim ne demek istedin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl boş ver bea Yorumla Soran +1 yıl Ya bak ben merakliyim söyleyene kadar sorarim 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Kıyamete dek devam o zaman. boş ver bea 😊 Yorumla Soran +1 yıl Olmaz söylermisin hadi ne demek istedin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Söylemem bea Yorumla Soran +1 yıl Off ne sinir bozucusun Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Huyum kurusun dimi Yorumla Soran +1 yıl Huyun batsin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Sana mı Yorumla Soran +1 yıl Ben ne alakaa Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Huyum bana batmayacağına göre sana batar anca Yorumla Soran +1 yıl Komikmisin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Yoo öyle miyim Yorumla Soran +1 yıl Yoo degilsin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Bende yoo dedim zaten Yorumla Soran +1 yıl Bende soruna cevap verdim zaten Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Bende sana verdim Yorumla Soran +1 yıl Tamam simdi cevap verirmisin ne demek istedin Yorumla Soran +1 yıl Hadi ama ya Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Sanne 🤷🏻♂️ Yorumla Soran +1 yıl Niye öyle diyosun bana yazdin ama Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Oha ne kadar mantıklı cevapmış Yorumla Soran +1 yıl Ne olur sanki söylesen ölürmüsün Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Ölürsem Yorumla Soran +1 yıl Ölmezsin hadi söyle Yorumla Soran +1 yıl Tamam anladim gerek kalmadi anlayincada anlasilmicak bisey yokmus 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Neymiş Yorumla Soran +1 yıl Kurtuldun benden hadi yine iyisin Yorumla Soran +1 yıl Ne neymis anlasiliyomus gayet Yorumla Soran +1 yıl Benim kafam yerinde degil ondan anlamadim sanirim Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Belamısın ki sen kurtulayım Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Kafan var mıydı senin a aaa şaşırdım şimdi bak 😂 Yorumla Soran +1 yıl Belkide Yorumla Soran +1 yıl Var evet 🙄 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl E o da iyimiş Yorumla Soran +1 yıl Dmi dmi Yorumla Soran +1 yıl Konussana benle ya cok sıkılyorum Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Di di Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Papağan mısın sen muhabbet kuşu musun konuş benle diyorsun Yorumla Soran +1 yıl Ne alaka ya Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Kedi gelir sürtünür ya bacağına sev beni diye sende o misal konuşsana benle diyorsun 😂 ilk defa böyle bi taleple karşılaşıyorum. Konuşsana benimle 😂 Yorumla Soran +1 yıl Ama sıkıldım napiiim baska carem kalmadi 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Git kendinle uğraş. Kızlar sıkılınca saçıyla başıyla uğraşır bişeyler yapar işte ne bileyim Yorumla Soran +1 yıl Evet ugrastim bugün kendimle ama sıkıntım gecmedi ne olur yani az konussan Yorumla Soran +1 yıl Niye konusmuyon benle Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Ne konuşim Yorumla Soran +1 yıl Yazabilirmiyim sana Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Napmışlar bu yukarı mahallenin yaramaz çocukları putinle zelenski? Dolmabahçede görüşçeklerdi bitti mi savaş Yorumla Soran +1 yıl Ne diyosun be Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Kağıt yok mu bana niye yazıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Sen espiri yapma lütfen cok kötü 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Niye gülüyon o zaman pis pis 😏 Yorumla Soran +1 yıl Komik oldugu icin gülmedim cok kötüydü sadece 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl O da bi beceri demekki bak yine gülüyon Yorumla Soran +1 yıl Cok ciddi olmayi sevmem o yüzden gülüyorum Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl E o da güzel Yorumla Soran +1 yıl Of sendende sıkıldım konusmuyon Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Sanırsın kendi bülbül gibi şakıyor 😂 Yorumla Soran +1 yıl Ben konuskan birisi deglim normalde Şu an sıkıntıdan yaziyorum 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Duy da inanma konuşkan değilmiş 😂 Yorumla Soran +1 yıl Normalde deglim gercekten 😂Cok sıkıldım ve bu sekilde rahat konusabiliyorum sadece 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Utangaç mısın acaba Yorumla Soran +1 yıl Evet öyleyim 😁 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Niye be Yorumla Soran +1 yıl Nebilim öyleyim iste 😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl İyi Yorumla Soran +1 yıl Sende cok konuskanmissin Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Dimi dimi ne demezsin Yorumla Soran +1 yıl Neysee sendende hayir yok Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Hayır kurumu mu arıyorsun kendine 😃 Yorumla Soran +1 yıl Bak buna güldüm 😂😂 Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Ben de söylediğim her şeye güldüğünü gördüm, nasıl olacak 😂 Yorumla
Makedondoktor Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl Hemde fena 3 0 1 Yorumla Makedondoktor +1 yıl Fena halde Yorumla
Skol85 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 584 cevap paylaştı. Patlatalım 🤣 0 0 Yorumla
yanlizkurt16 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Tek başına mı patlayacak sın 0 1 Yorumla yanlizkurt16 +1 yıl Düzgün insan buldunmu bali Yorumla
Brutal-Betty Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Benim ki 0 3 Yorumla ÇirkinKral00 +1 yıl Patlatalyımmı Yorumla Brutal-Betty +1 yıl @ÇirkinKral00 Patla kim seni tutmuş Yorumla ÇirkinKral00 +1 yıl Tutanyok Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Buldun mu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hayir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Istiyormusun Yorumla
bsbusss Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Diğer konusunda 463 cevap paylaştı. şu an bendeeeeee 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl var ölücem şimdi 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Bende ölmek üzereyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl napcaz Yorumla Soran +1 yıl Konusalim kafa dengiysen 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl aa ayıp ediyosun Yorumla Soran +1 yıl Olmayadabilirsin bilememkii Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yani sen de olmayabilirsin denemek lazım xd Yorumla Soran +1 yıl Aynen yazimmi napim 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl geç kalıyosuuuuun Yorumla Soran +1 yıl Yazdiiim Yorumla
BacktheFuture Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Noldu sıkıntı nedir 0 5 Yorumla BacktheFuture +1 yıl Olay ne Yorumla Soran +1 yıl Olay yok sıkldım Yorumla BacktheFuture +1 yıl Tamam olur Yorumla Soran +1 yıl Derken Yorumla BacktheFuture +1 yıl Ederiz muhabbet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
bende öyle patlıcam... dışardan geldim eve tekrar cıktım gittim 2 bira adım cips felan bari dedim film gecesi yapayım
Çay diye çatlamak üzereyim neresinden tutup da düzeleyim ortağın olmuşum düzeneğin kendimi boğasım var 😂 Aynen sıkıcı be ya
Genel olarak bir fiil canım sıkılır ama patlamadım sen patladın galiba şu an ahah
ayni ben de cok sıkiliyorum duzgunce sohbet etsek keske
Düzgünce dedigine göre düzgün olmalisin
soru mu öneri mi anlayamadim
Öyle dedigine göre sende düzgünmüsün diyorum
oyle olmaya calisiyorum diyeyim.
Cokmu ciddi birisin peki
düzgunum desem ne kadar inandirici olur. Ya da duzgun degilim desem belki kendime haksizlik etmis olucam
yerine göre ciddiyim. Aşiriya kacmak kabak tadi verir
Verdigin cevaba göre anlarim ben zaten tuzak soruydu
Fazla ciddi olsan anlasamayizda
olabilir eklmicekmisn
Eklemicem yazcam
Evet var.
Sen neden sıkıldın
En normali sen gibiydin ama sende yazmiyosun
Normal değilmişim demek ki 😅
Yoo normalsin sen ben hislerime güvenirim 😂
Hahah o zaman sorun yok 😅
Sen konussan benle olmazmi 😂
Mayın mısın sen
Cok komikk
Basan patlayacak desene
Basan derkeen
Basmak
Anlamadim 😅
Güldüğüne bakılırsa pek ala anlamışsın 😏
Hayir anlamadim cidden
Anlama o zaman sende napalım
Ya merak ettim ne demek istedin
boş ver bea
Ya bak ben merakliyim söyleyene kadar sorarim 😂
Kıyamete dek devam o zaman. boş ver bea 😊
Olmaz söylermisin hadi ne demek istedin
Söylemem bea
Off ne sinir bozucusun
Huyum kurusun dimi
Huyun batsin
Sana mı
Ben ne alakaa
Huyum bana batmayacağına göre sana batar anca
Komikmisin
Yoo öyle miyim
Yoo degilsin
Bende yoo dedim zaten
Bende soruna cevap verdim zaten
Bende sana verdim
Tamam simdi cevap verirmisin ne demek istedin
Hadi ama ya
Sanne 🤷🏻♂️
Niye öyle diyosun bana yazdin ama
Oha ne kadar mantıklı cevapmış
Ne olur sanki söylesen ölürmüsün
Ölürsem
Ölmezsin hadi söyle
Tamam anladim gerek kalmadi anlayincada anlasilmicak bisey yokmus 😂
Neymiş
Kurtuldun benden hadi yine iyisin
Ne neymis anlasiliyomus gayet
Benim kafam yerinde degil ondan anlamadim sanirim
Belamısın ki sen kurtulayım
Kafan var mıydı senin a aaa şaşırdım şimdi bak 😂
Belkide
Var evet 🙄
E o da iyimiş
Dmi dmi
Konussana benle ya cok sıkılyorum
Di di
Papağan mısın sen muhabbet kuşu musun konuş benle diyorsun
Ne alaka ya
Kedi gelir sürtünür ya bacağına sev beni diye sende o misal konuşsana benle diyorsun 😂 ilk defa böyle bi taleple karşılaşıyorum. Konuşsana benimle 😂
Ama sıkıldım napiiim baska carem kalmadi 😂
Git kendinle uğraş. Kızlar sıkılınca saçıyla başıyla uğraşır bişeyler yapar işte ne bileyim
Evet ugrastim bugün kendimle ama sıkıntım gecmedi ne olur yani az konussan
Niye konusmuyon benle
Ne konuşim
Yazabilirmiyim sana
Napmışlar bu yukarı mahallenin yaramaz çocukları putinle zelenski? Dolmabahçede görüşçeklerdi bitti mi savaş
Ne diyosun be
Kağıt yok mu bana niye yazıyorsun
Sen espiri yapma lütfen cok kötü 😂
Niye gülüyon o zaman pis pis 😏
Komik oldugu icin gülmedim cok kötüydü sadece 😂
O da bi beceri demekki bak yine gülüyon
Cok ciddi olmayi sevmem o yüzden gülüyorum
E o da güzel
Of sendende sıkıldım konusmuyon
Sanırsın kendi bülbül gibi şakıyor 😂
Ben konuskan birisi deglim normalde Şu an sıkıntıdan yaziyorum 😂
Duy da inanma konuşkan değilmiş 😂
Normalde deglim gercekten 😂
Cok sıkıldım ve bu sekilde rahat konusabiliyorum sadece 😂
Utangaç mısın acaba
Evet öyleyim 😁
Niye be
Nebilim öyleyim iste 😂
İyi
Sende cok konuskanmissin
Dimi dimi ne demezsin
Neysee sendende hayir yok
Hayır kurumu mu arıyorsun kendine 😃
Bak buna güldüm 😂😂
Ben de söylediğim her şeye güldüğünü gördüm, nasıl olacak 😂
Konuşacak kimse yok maalesef
Hemde fena 3
Fena halde
Bende aynen
Offf hemde nasıl
Patlatalım 🤣
Tek başına mı patlayacak sın
Düzgün insan buldunmu bali
Benim ki
Patlatalyımmı
@ÇirkinKral00 Patla kim seni tutmuş
Tutanyok
Buldun mu
Hayir
Istiyormusun
şu an bendeeeeee
var ölücem şimdi
Bende ölmek üzereyim
napcaz
Konusalim kafa dengiysen 😂
aa ayıp ediyosun
Olmayadabilirsin bilememkii
yani sen de olmayabilirsin denemek lazım xd
Aynen yazimmi napim 😂
geç kalıyosuuuuun
Yazdiiim
Patla madem
Bende senin gibiyim
Noldu sıkıntı nedir
Olay ne
Olay yok sıkldım
Tamam olur
Derken
Ederiz muhabbet
Beeeen
Varrr
Al bendende o kadar
Var hemde çok
Yaz konuşalm
Bennnn n
Benim sıkılıyor
neden