Çok yalnızım içime atıyorum çünkü herkes sen güçlüsün bunu da atlatırsın gibi klişe konuşuyor sessizliğimde boğuluyorum ya siz?

Sizin konuştuğunuz iyi gelen birileri var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye içine atıyorsun diye soranlar duvarla mı konuşayım?
Çok yalnızım içime atıyorum çünkü herkes sen güçlüsün bunu da atlatırsın gibi klişe konuşuyor sessizliğimde boğuluyorum ya siz?
Cevapla