Uzun yazıyorum, okumadım diyecekler şimdiden gidebilir.
İslam'da her ne sebeple olursa olsun intihar eden biri sonsuza kadar cehennemde kalıyor. Bu gerçekten mantıklı mı sizce?
Dünya iyisi bir insan var diyelim. Bu kişi İslam'a da çok bağlı olsun. Bir gün en yakını tarafından haksız yere ağır bir iftiraya (tecavüz, cinayet gibi) uğrayıp 20-25 yıl hapis cezası alsın ve suçsuz yere bu duruma düşmeyi hazmedemeyip intihar etsin. Bu adam niye cehenneme gidiyor şimdi? İntihar etmeyip yaşasa da kalan hayatı asla düzgün olamayacaktı. Bunun gibi suçları gerçekten işleyen çoğu kişi ceza falan çekmeyip elini kolunu sallayıp gezerken işlemediği suçun cezasını en ağır şekilde çekmek çok büyük haksızlık, böyle bir haksızlığa maruz kaldıktan sonra yaşamanın bir anlamı kalmıyor.
Ya da çok fakir ama yine iyi ve İslam'a bağlı birini ele alalım. Adam ya da kadın çocuğunun en temel ihtiyaçlarını karşılayamayıp intihar etti diyelim. Geçen sene çocuğuna pantolon alamayıp intihar eden adam ve birkaç yıl önce çocuğu ısınsın diye saç kurutma makinesini çalıştırdıktan sonra yakacak odun alamadığı için intihar eden kadın gibi. Bu tip kişiler de İslam'a göre cehenneme gitmiş oluyor. Adamı hem dünyadaki en temel ihtiyaçlarından bile mahrum bırak, hem çıkış yolu gösterme, hem yardım etme, hem de çaresizlikten kafayı yiyip canına kıyınca sonsuza kadar cehennemde yak. Üstelik berbat bir hayat sürüp çok kötü şeyler yapmış bir insan ölmeden hemen önce tövbe edip dine dönerse az da olsa yandıktan sonra eninde sonunda cennete gidecek olmayı garantilerken. Adalet mi bu şimdi?
İslam'da her ne sebeple olursa olsun intihar eden biri sonsuza kadar cehennemde kalıyor. Bu gerçekten mantıklı mı sizce?
Dünya iyisi bir insan var diyelim. Bu kişi İslam'a da çok bağlı olsun. Bir gün en yakını tarafından haksız yere ağır bir iftiraya (tecavüz, cinayet gibi) uğrayıp 20-25 yıl hapis cezası alsın ve suçsuz yere bu duruma düşmeyi hazmedemeyip intihar etsin. Bu adam niye cehenneme gidiyor şimdi? İntihar etmeyip yaşasa da kalan hayatı asla düzgün olamayacaktı. Bunun gibi suçları gerçekten işleyen çoğu kişi ceza falan çekmeyip elini kolunu sallayıp gezerken işlemediği suçun cezasını en ağır şekilde çekmek çok büyük haksızlık, böyle bir haksızlığa maruz kaldıktan sonra yaşamanın bir anlamı kalmıyor.
Ya da çok fakir ama yine iyi ve İslam'a bağlı birini ele alalım. Adam ya da kadın çocuğunun en temel ihtiyaçlarını karşılayamayıp intihar etti diyelim. Geçen sene çocuğuna pantolon alamayıp intihar eden adam ve birkaç yıl önce çocuğu ısınsın diye saç kurutma makinesini çalıştırdıktan sonra yakacak odun alamadığı için intihar eden kadın gibi. Bu tip kişiler de İslam'a göre cehenneme gitmiş oluyor. Adamı hem dünyadaki en temel ihtiyaçlarından bile mahrum bırak, hem çıkış yolu gösterme, hem yardım etme, hem de çaresizlikten kafayı yiyip canına kıyınca sonsuza kadar cehennemde yak. Üstelik berbat bir hayat sürüp çok kötü şeyler yapmış bir insan ölmeden hemen önce tövbe edip dine dönerse az da olsa yandıktan sonra eninde sonunda cennete gidecek olmayı garantilerken. Adalet mi bu şimdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer