Bu siteden hayata dair ne öğrendiniz ne ders çıkardınız? İçini dökmek isteyenler buyrun :)?

Bu gece karar verdim ki insanlarn hepsiiiiiii sorunlu psikolojisi bozuk bu insanların hepsi bir psikologa gitse o psikolog vergi rekortmenleri listesinde 1. olur bunların özgüvenleri sorunlu iletişim 0 meslek ne olursa olsun ego tavan yapmış ama iletişim sıfır gidip sorunun muhattaplarına sormak yerine burada boş boş vakit kaybediyorlar bu arada hepsi konusma delisi olmus konus konus konus ulan korkuyorum artık sabahları kahvaltı yapım mı? aksamları yemek yıyım mı emıym mı gıbı sorular beklıyorum artık gerçi o boyutu da geçti

KISACASI = BOSTA OLANLAR GIDIN SEVGILI BULUN
SEVGILISI OLANLAR SORUNUZUN MUHATTAPI ILE KONUSUN

SACI BASI KALCASI BILMEM NERESI ILE SORUNU OLANLAR SIZDE GIDIN ISIN UZMANINA SORUN YUZUNUZUN FOTOSUNU GONDEMRESSNZ AMA SACIMI BOYATIM MI KESIM MI VUCUT OLCULERINIZI SOYLEMESSNZ AMA KALCA GOGUS BILMEM NE SORULARI NE AYAKSNZ LA SIZ? HEPINIZ TOPLANIN MEB E GIDIN OZGUVENMZ 0 BIZE BUNU OGRETIN DIYIN SEVABINA BIR OKUL ACSINLAR SIZE.

Rahatladım yeminle içimi döktüm ya. boşaltın içinizi içte kalmasın
Bu siteden hayata dair ne öğrendiniz ne ders çıkardınız? İçini dökmek isteyenler buyrun :)?
Cevapla