Deliriyor muyum acaba yav? kendime dokandığımı hissetmedim :O?

Dün yatağıma uzanmıştım öyle uyuyacaktım. Tam güzel bir uyku pozisyonu yakalamışım var ya öyle rahatım ki.

tatlı tatlı uyuyacağım derken kolumda birşey hissettim ama nasıl irkildim. kendimi dışardan izlesem gülmekten ölürdüm herhalde. tarantula gezmiş gibi bir histi :(

Hemen baktım hiç birşey yok yatakta. Ne görsem beğenirsiniz? kendi kolum :( kendi parmaklarımla koluma dokunmuşum belli.
sinirler filan mı sıkıştı acep ben farketmedim? önceden de olmuştu çok korktum yav :((
Deliriyor muyum acaba yav? kendime dokandığımı hissetmedim :O?
Cevapla