Vodafone 30 TL yukledim 8 TL kaldı hic bisey yapmadan? Bilenler içeri?

Arkadaşlar 30 TL yukledim sonra bir adet kullanım tutarı dedi 20 TL dedi )): 2 TL de nereye gitti bilmiyorum kalan 8 liraaa )): paket apmam lazımdı param da kalmadı ne yapicam ben? Sizce niye gitti bu ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Tarifenize ait paket bulunmaktadır diyor buu :'(
Vodafone 30 TL yukledim 8 TL kaldı hic bisey yapmadan? Bilenler içeri?
Cevapla