En güzel kız benim ve erkekleri çok seviorum valla :o sizce?

en güzel kız benim. tabiki kızlardanda sevdiğim var ama beni asla çekemiolar. hep kıskanıolar. çünkü boyum 175 kilom 52 manken gibi kızım. hep kız arkadaşlarım arkamdan vuruo beni ccekemiolar. ama cidden erkekleri cok seviorm ya süpersiniz <3 asla beni kıskanmııolar ve hep motive ediolar canlarım
En güzel kız benim ve erkekleri çok seviorum valla :o sizce?
Cevapla