Arkadaşlar korona belirtileri var serum takarlar mı?

Arkadaşlar ateşim çok her yerimde ağrıyo ama hastaneye gitsem test yapio yollarlar mı yoksa serum takmalarını istesem takarlar mı?
Arkadaşlar korona belirtileri var serum takarlar mı?
Cevapla