Evlat sahibi olduğunuzda ona verebilceğiniz isim?
Kız çocuğum olur
Erkek çocuğum olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
lisede coğrafya hocam su akıntılarını anlatırken güney afrikadan akan soğuk su akıntısı olan benguela yı Bengü ela diye telafuz etmişti ogün Bengü Ela koycam demiştim
Bir tek erkek ismini düşündüm:Oğlum olsaydı adını Pars koyardım.
@turunç8 dangalak mısınız?
Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso
:D
Hayirlisi neyse o olsun
Kızım olsa keşe veya ikiside olsun be :D Kız olursa Su veya Eylül Erkek olursa Barış veya Toprak
İki maximum sasece isimleri bol tutuyorum olurda ilerde hayatımın aşkını bulursam ondan çocuğum olursa bu isimleri sevmeme ihtimali var Su ve Toprak en sevdiğim ikili ama seç dersen yani :D
Cevap
28Cevap
Çocuk istemiyorum ama olursa ve erkek olursa Rüzgar
Erkek olursa Berr. Berk degil berr :)
Kiz olursa masal
Babamın adı mustafa bu yüzden bir erkek olursa o olmasını istiyorum. Kız da bilmiyorum Afra olabilir ayın ondördü gibi parlayan toprak demek.
Evet biraz öyle :)
Erkek olursa Enhar veya Tunahan
Kiz olursa Eylül veya Begüm
Kizim olursa Buglem. Erkek olursa babasi dusunsun :)
Erkekse Oğuzhan ya da Mete kızsa Seçil Aybike gibi Türk isimleri
Kız olsun Mina koyayım adın, ı ikinci ismi de babası koysun gönlü kalmasın
Alanının Mina koyarım. Hehe bir an okununca küfür ettin sandım
Kız çocuğum olursa Mine
Erkek çocuğum olursa MuratHan ( Babasına benzesin adı ) :D
Kız olursa Melis veya Deniz, erkek olursa Kerem, Efe Buğra.
Erkek Esat ama kızda ona uygun olur herhalde. Mesela Esin.
Kızımın adı adel erkeğimin arel olmasını isterim kısmetse :))
erkek olursa İslam, kız olursa Kardelen düşünüyorum tabi hanımın da fikrini almak lazım :D
muhtemelen hüseyin iyi daha kötü olmasın da
Erkek istiyorum aklımda bir kaç isim var Rüzgar olabilir mesela
Ikiz olmasini isterdim :-) erkeklerim olursa
Özgur-hurriyet
Kiz
Selin-pelin :-)
Erkek olursa annesi koysun kız olursa Senem koyarım
erkekse savaş (kendi adlarımdan biri) , kız ise safiye
evet ama eski isimlerden hoşlanıyorum.
Ot, börtü, böcek isimlerini sevmiyorum
Adina - Özgür diye düşünüyorum amaaaan sağlıklı olsunlarda :)
Süleyman Şamil vb kız için dusunmeliyim annesi isim verebilir
Erkek : Mirza.
Kızımızın isminide babası düşünsün :)
Adam olursa MUSTAFA KEMAL koyun :d
Kızım olursa rabiye
erkek olursa kadir
Kiz: Nil Erkek: aksel :)
Haha hic bir anlami yok aslinda, kulaga hos geliyor ama :D
bir arkadaşım annesi alman aksel koydu hocalar hep aysel diye okurdu almancadada var bu isim axel
hahaha öylemi, komikmis :D @Formidabl3
adini ediz koyardim 😊
Kız olursa hazal
Erkek olursa meriç
Kız olursa. Rojda
erkek olursa ALi :D
Bende mervan koyarım... Anlayana
Erkek dolunay kız ehseyna
Kıza melek erkeğe ozan.
kız- ideal/ olympia
erkek- devin
Kız Mihrimah - erkek Kutsal koymak istiyorum.
Erkek olursa Ender kız olursa ece
Kiz sude
Erkek kadir, mirac 😊
Kız, eslem
Erkek, kaan :)
:)))) kör cahill
erkek olursa arda olsun isterim kız olursa eylül
Kiz olursa: Adelya ya da Tamay
Erkek olursa:Kutay
Anlamazsin
Kapasite yok sende o isigi göremedik biz
Ahahaha
Kızımın adını eylül koymayı düşünüyorm
Kızım olsa keşke
Mina koyardım ismi
Erkek olursa doruk ya da ayaz kiz olursa duru :)
kızım olursa adı kesınlıkle özgür olacak
onu o zaman düşünüp marjinal bir şeyler buluruz babasyla :D
erkek ismi o
Kız olursa Güneş erkek olursa Teoman istiyorum :)
Aşkım koyardım gelen gecen askım desın asdf
Erkek olursa ajdar koyucam 😊
Şaka şaka kız olursa derin koymak istiyorum. Erkeği daha duşunmedim 😊
Murat oğlum olcak
dipnot bakireyim
:))
kardeş elif ismini koyardım kızıma
kumral şey çok tatlısın:Drüzgar koycam olursa
evlenmem lazım işte olursa diyorumya koycagım isim rüzgar:D
hayır
defne
Mine-Deniz
Duru-kerem..
Oyledir..
Gülşen- gamze-aybüke
Hayır tabiki tek çocuktan yanayım :)
Gülşen ismini garanti koyacağım ama yanına gamze veya aybüke ek olarak düşünüyorum tabi eşim olacak kişininde bir fikri olacağı için Gülşen diyeyim.
Gözde
Düşünmedim
Ateş - Su
efecan
Tarkan & Sahra
Markus zükenberg :)
deniz
onu hiç düşünmedim ama kızda olsa erkekte olsa adı deniz olmalı :)
Ece su ve atlas
Onlari sen koyarsin
Ahmet güzel isim
fernando muslera
sezercik :))
borakay
oğluma koyucagım ısım
sorunun değerine karşılık cevap keko
Elezan-Efe
zeynep
melih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar