Sizce ben gece 3'te uykudan uyanıp yeni aldığım yastığı kesip biçip yeniden yastık yapmış mıyımdır?

Sizce ben gece 3te uykudan uyanıp yeni aldığım yastığı kesip biçip yeniden yastık yapmış mıyımdır?
Sizce ben gece 3te uykudan uyanıp yeni aldığım yastığı kesip biçip yeniden yastık yapmış mıyımdır?
Aradığım yastığı ölene kadar bulamıycam heralde.
Vasiyetimdir mezarımda ki yastığı ince yapsınlar 🤪
1 çöp poşeti fazlalık çıktı içinden, ne diye bu kadar dolduruyorlar ki 😏

Yastık savaşları 2
Flora 1 yastık 2 😅

Gidip uyuyup yastık kalite kontrolü yapcem. 😄🖐️
Sizce ben gece 3'te uykudan uyanıp yeni aldığım yastığı kesip biçip yeniden yastık yapmış mıyımdır?
Cevapla