

Vasiyetimdir mezarımda ki yastığı ince yapsınlar 🤪
1 çöp poşeti fazlalık çıktı içinden, ne diye bu kadar dolduruyorlar ki 😏
Yastık savaşları 2
Flora 1 yastık 2 😅
Gidip uyuyup yastık kalite kontrolü yapcem. 😄🖐️


Yastığın fermuari olsa iyiymiş 😂
Bende çok geceler kalkıp yastık içinden malzeme çıkarmışımdır. Yastıksız uyurum ama yüksek yastıkla uyuyamam.
Sonra hamileyken canım sevgilim bitanem o ince yastığımla vedalaştik çünkü nefes alamıyordum mecburen xjxn o zaman İstikbal den boyun destekli bi ortopedik yastık almıştım. O zamandır onunla uyuyorum ve dehşet rahat bir yastık tavsiye ederim. Bele kafana göre şekil aliyor falan başta bir sert ve yüksek geliyor ama sonra kafanı sarıyor falan. Oooyyyuu benim minnoş yastığım bitanem 🥰
Yüz üstü uyuyorum ben, sırt üstü ya da yan değil.
Yastığın altına kolumu sokar sarılır öyle uyurum.
Çok çok ince olmalı, ben yükseltirim onu. 😅
Böyle bir yastık arıyorum.
Şimdiye kadar neyle uyudum ben onu hatırlamıyorum 😅son günlerde çıktı bu kaos meydana.
Bu yastıktan öncesi karaca yastıkla uyuyordum malzemesi güzeldi hemde yüksek değildi bak aramız iyiydi 😂
Hepsini tek tek deniycem artık etipuff 😅
Kolay gelsin Flora 😂
En içten teşekkürlerimle etipuf. 😅

Sixin aradığınız ortopedik yastık bu efendim.. Bu yastıktan bende 4 tane var.. Bi alışın inanın bidaha başka yastık kullanmazsınız
www.hepsiburada.com/visco-boyun-yastigi-orta-boy-44-x-32-cm-pm-HB000003I0Q0
Resim çıkmamış sanırım efendim link bıraktım incelemek isterseniz
Çok kaba o yastık, ben incecik istiyorum.
Artık yastıkları 1 gece uyuyup öyle alıcam 😅bakiyim bundan bulabilirsem alıyım, netten almak istemiyorum.
Artık öyle yapıcam 😅
Yoksa zombi gibi olucam bu gidişle. 😅
Cevap
18Cevap
Allahım o ne yastığa asla elimi sürmem 🙄naptın sen bunu beklemezdim
Yine rahatsız bir yastık
Uykusuz gecelerden iyidir 😄
İleri ki geceler uyurum 😅
Umarım modum 😅
Yastığın içine neden salatalı dönerli pirinç pilavı koymuşlar
Sünger onlar 😅
6 yaşından beri aynı yastıkta yatıyor olabilir miyim 😂
Nasıl yastıkmış o yaa🙄
İçinde 6 yaşın kadar uzattığım saçım var kıvır kıvır koyun yünü gibi biraz da koyun yünü var tabi küçük bir yastık işte
Yastıkların 2 yılda değişmesi şartmış😅
Kaliteli yastık araştırırken öğrendim.
Ben de anneme yaptırayım, gidince.
Çoçukken uzun süre kullanmıştım
Valla değişince yatamıyorum uykular haram oluyor 😂
O takıntı bende de vardı.
Benimki gerçek ama bir keresinde 3 gün gözüme uyku girmedi yastığım olmadığı için
Yastigin içine sünger kırpığımı koymuşlar. Ay 9 senedir ayni yastigi kullaniyorum basına bir iş gelmesinden çok korkuyorum 😳
ben de pofuduk yastığa yatamıyorum ince olması lazım:D
Yarısını çıkardım, içi çok dolu olunca ben de uyuyamıyorum.
Bakalım inşallah istediğim gibi olmuştur.
Bir yastık için bu kadar uğraşmaya değmez valla bana yastık farketmiyor. 😂
😂😂😂😂😂 Gece 3’te yastığı parçalamış.
Uyuyamıyorum, yastıkla savaşıyorum resmen
Hala çok kabarık biraz daha içinden almam lazım.
Yastık rahat sadece kabarık.
1 yastıktan 2 yastık çıkar 😅
Çözüm yolunu bulmuşsun 😅 o da güzel.
Biraz daha boşaltmam lazım gala çok dolu😒
Ben senin aksine çift yastık kullanıyorum. 😅 işin zor
Nasıl uyuyorsun onla kız 🙄
Valla alçak olırsa asla uyuyamam. Yumoş yumoş uyuyorum😅
Ne şanslısın, her yerde öyle yastık var. 😅🖐️
Aynen 😅
Bu ne böyle içini fare kemirmis gibi 😄
Kaç lira verdim ona biliyor musun? Fjdldhdk.
Full ortopedik visco yastıkmış. 😅
Kesip içine bakınca ben de hüsrana uğradım, 50 liraya sünger alır robottan geçirir aynısından yapardım bilseydim.😂😂😂
Ah be üzülerek söylüyorum kandırmışlar 🚬 seni bende viscon yastik kullanıyorum ama emin ol içi böyle değil 😄
Kes bakıcam djdjd.
Üzerinde bile yazıyor, büyük dolandırıcılık desene 😅
geçmiş olsun, sağlık problemleri had safhada sanırım :)
Yastığının içini niye patlamış mısırla doldurdun
😄 Sünger onlar
uğraşmışsın gibi duruyor
Senden beklenir😂
😅
Ölsene mezar taşın benden?
Bir 30 yıl daha yaşayasım var fjxlf
Tamam be mezar ve kefen paranda benden öl gitsin
Allah sıralı ölüm versin amin. 😅
Benim sıram senin olsun. Senden kalan bana eklensin
Getde yat 😝
;)) yastığın tekini ver
Pahalıydı 1 tane aldım djfkfj
Cimrisin cimri
Eline su dökemem bu konuda bilirsin 😅
Banada cimri diyorsan hem taş yağar başımıza taş kkjdkf
İyi bayramlar ;))
El öpenlerin çok olsun yavrum djdkdk
😇
eeeee bunu yapmandaki amacın düşüncen neydi?
Yapmışsındır o yetenek var
nasil bir manyaksin lan sen,😏
Kafayı kırdıysan yapmışsındur
Kafayı sıyırdım boynumu kırdım
Yuh psikopat
Aferin
Yaparsın
Güzel olmuş
Hayır
Evet yaptın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?