Sevgilim bir kadın. Annemle konuşturursam barıştırır mı bizi?
arkadaşım diyerek konuşturacam. Arkadaşımla kavga ettik sen söyle barışsın benle anne dicem. Sizce işe yarar mı😢
başka fikirleriniz varsa söyleyin
arkadaşım diyerek konuşturacam. Arkadaşımla kavga ettik sen söyle barışsın benle anne dicem. Sizce işe yarar mı😢
başka fikirleriniz varsa söyleyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yaa bende bir kızdan hoşlanıyordum 6 yıllık ilişkimiz vardı sonra ailelerimiz öğrendi.. Eğer çok seviyorsan yap ama dikkat et ailen öğrenirse ne tepki verir bilmiyorum ama genelde bizim ülkede hep karşılar:((
Annemle arkadaşım diye konuşturucam
İyi ama yinede dikkat edin
Sence başka ne söyleyim affetmesi için?
Çok seviyorum onu.
Ama bana çok sinirli çok kızgın.
Sence istemese okumadan direkt silerdi dimi mesajlarımı?
Ne oldu ki? Ben sevdiğimden ailem yüzümden ayrıldım kaç kez intahar ettim ve hala seviyorum onu o her güldüğünde ağlıyorum..
Kavgamız oldu bende o sinirle evlerine gittim kızın ofisine gittim. Kuzenimle gittik. Kuzenimde kız bu arada. Kuzenim kızın annesiyle kavga etmiş. Haberin var mı kızından ne haltlar yiyo falan demiş. Anneside biliyorum demiş o bekar demiş. Kuzenimle kavga etmişler falan. Kızın ofisine gittim patronu beni tanıyor. Daha önce aynı yerde çalışıyorduk kızla. Patronu olay ne falan sordu söylemedim. Bir daha ofise gelme dedi. Rezillik yani. Sence bu kadar olaylardan sonra benle konuşur mu
Ya bence yapma daha çok büyür gibi ama sizde baya abartmışsınız kuzenin felan
Çok seviyorum ama. Bırakamam onu
Kaç senedir uzaktan sevdim bir senedir konuşuyorduk. Sence nasıl affeder beni?
Ya ben olsam affetmezdim gerçekten kuzeninle gelip annesine felan böyle demesi bence çok kötü ama kavganın nedeni tam olarak bilmiyorum kim haklı kim haksız ama şu an sen haksızsn yani
Ama öncesinde kendisi annesine anlatmış. Ailesi zaten baskıcı değil ki. Kızım bekar demiş. Kuzenime kızım bekar sanane demiş
Yani kız arkdaşın bir başka erkekle felan mı yatmış anlamadım
Hayır. Annesi bizi bilmiş. Kız kendisi söylemiş evde. Kuzenimde annesine haberin var mı kızının ne halt yediginddn? Anneside demiş ki evet biliyorum kızım bekar kendisi bilir demiş. Yani kızının arkasında durmuş. Bu Arada kız 34 yaşında. Ben 25. Sence beni affeder mi?
Hayir
Olm ne biçim insansınız
Ya bi git
Boş yapma lütfen:)))
Eşcinsel misin
Evet
Halledebiliriz
Nasıl? Ne söylersem söyleyim affetmiyor barışmıyor benle
Instagramdan konusabiliriz kullanıyorsan eğer
Hayır
Zorlama bence
Çok seviyorum onu
Olabilir yani