Allahın ve dinlerin varlığını bildiğim halde neden imanım kuvvetli değil?

Benim annem büyücü, bende meta aleme geçebilen, fizik dışı canlılar ile iletişime geçebilen biriyim (büyücü değilim ama büyü ilminede sahibim) anlayacağınız, cin diye tabir edilen görünmeyen varlıklar olsun, insana negatif enerji ve ilhamlar verip onların kötü kişiler olmasını isteyen varlıklar olsun (şeytanlar) bunları görebiliyorum. Hatta nadirde olsa konuşma şansıda yakalıyorum. Tüm bunlara rağmen imanım çok kuvvetli değil. İmandan kastım varlıgını bilipte bu konuda ciddileşememek, sanki yokmuş gibi davranmak. Bu neden oluyor, bende peygamberler gibi, Allahın salih kulları gibi Allaha ve dinine aşık olmak istiyorum, günahlarla dolu hayatımı bırakmak istiyorum göz göre göre kendimi ateşe atıyorum ama neden olmuyor?
Allahın ve dinlerin varlığını bildiğim halde neden imanım kuvvetli değil?
Cevapla