İşsizlikten kendi alfabemi geliştirdim. Bakın nasıl olmuş? :D?

Artan işsizlik nedeniyle yeni alfabe geliştirdim :D Yazıyı okuyan eic. Tabii okuyamayacağınız kesin. :))

https://i.hizliresim.com/nGVEJg.png
Çince mi bu?
Günlük yazmak için ideal.
İşsizliğe son verilmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşsizlikten kendi alfabemi geliştirdim. Bakın nasıl olmuş? :D?
Cevapla