köydeki mundar adem diye birisi bizim dedemin tarlasının bir kısmını ön ve yan taraflarını kasıtlı olarak bir akrabasının ve kendisinin üstüne yazdırmış kadastroda bunu nasıl düzeltiriz biz şimdi tarlamıza geçemiyoruz biz tarlamıza nasıl geçeceğiz diye bunu mundar ademe soruyoruz oda bize ben burasını yola verdim nereden geçerseniz geçin o beni ilgilendirmez deyip tüm köylülerle birlikte bize gülüyorlar dalga geçiyorlar oda yetmezmiş gibi birde şebeke suyu hattını da bizim tarlanın tam ortasından yüzeysel bir şekilde yerin altını 30 cm bile kazmadan kasıtlı olarak izin almadan toprağımızı kazıp tarlamızdan geçirmişler onu da düzeltmiyorlar ne bize tarlamıza geçmek için yol veriyorlar nede o su borusunu tarlamızdan kaldırıyorlar bunu gibi bir çok sorun varda ben şimdilik bunu yazdım sadecebizi tarlamıza geçemesinler diye kasıtlı olarak kazmışlar burasını
Köydeki muhtar bizim tarlamızın önünü ve yanını kasıtlı olarak bir akrabasının üstüne yazdırmış kadastroda nasıl düzeltiriz?
Tm da sizde gidin savciliga muhtar hakinda herseyi kelime lelimesine yazin Ve muhtarlik hangi bakanliga bagliysa sikayet edin cimere mesaj atin
0
18 Yorumla
Soran
+1 yıl
kaymakam koruyor soruşturma izni vermiyor adam ormanı bile talan etmiş kimse sesini çıkarmıyor koca köyde orman işletmesi var jandarma var polis var kaymakam var belediye var tapu müdürlüğü var hemen hemen yetkili tüm memurluklar var savcılık ve mahkeme sadece merkez ilçede var ama hiç kimse bir şey demiyor göz yumuyor orada 💡 teşkilatına bağlı hepside her hafta toplantı yapıyorlar daha geçenlerde belediyeye bile bir sürü ödenek gelmiş hemen onu bile aralarında iç etmişler yemişler öyle duyduk yaani köye bu gelen paraları hiç harcamıyorlar yollar berbat mesela insan bir asfalt döker bu kadarda vurdumduymazlık olmaz yaani
valla muhtarı felaket koruyorlar kaymakam soruşturma izni vermiyor adam elden para topluyor köye su getirdim para mezarlık çiti yaptırdım para yok yemek verecez şu parası istiyor köylüden makbuz yok tüm köylüde aslında şikayetçi ama korkuyorlarmı ne oluyorsa artık kimse gidip şikayetçi olmuyor herkesin yerlerini karıştırıyor kazıyor toprağını alıyor ağaçlarını kesiyor her bo*ku yiyor ama kimse buna bir şey yapmıyor nedense yaani bir tek ben şikayetçi oldum koca sülalede ve köyde onuda saf dışı etmeye çalışıyorlar
bunun iş makinası var kamyonu var görevi olmadığı halde kendisi ve çocukları onun bunu yerini kazıyor muhtarın görevi kazmak değilki onu belediye yapar ya da karayolları falan yapar oda haklı bir sebebi varsa yaani
bizim sülaledeki hiç kimse bu adi herife bir şey demiyor ses çıkarmıyor yerlerine sahip çıkmıyorlar alırsa alsın onun olsun diyorlar ama biz dedemin yerine köyde bir ev yapalım hem yerlere sahip çıkarız gelin sizde bir yer ev yapın diyoruz onlarda bölünmeden yapamazsınız diyorlar ama ne geliyorlar ne vekalet veriyorlar ne bize izin veriyorlar razı geliyorlar başkası alınca bir yok ama yaani tam kurşunluk bunlar yaani 😂😂
Kânun gereği eğer sizin arazinize giden bir yol yoksa en uygun yerdeki araziden geçiş yaparsin sana yol açılır o yolun rayiç değeri ne ise onu ödersin ve yol senin olur. dava acman gerekir bu yüzden.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
yaa yol bizimdi zaten tarlamızın önüydü bunlar bizim tarlamızın önünü ve yanını hambar yanı ve diğer yanını almışlar bu kısımlar bizim demişler burada hiç yeri olmayan adamlar burası benim demişler bilirkişi onlardan muhtar onlardan hep akraba bunlar zaten belki o kadastro görevlileride onlardandı tanıdıkdı bilemiyorum çünkü sen burasını hiç hakkı olmayan başka birisinin üstüne yazarsan bu kişi tarlasına nasıl girecek sen burasını satınmı aldın nasıl burası senin oluyor falan diye sormamışlarmı acaba? tarlamız kullanılmaz oldu şimdi koca tarlaya giriş yok yaani mahsusdan kasıtlı olarak yapılmış bize düşmanlığına
internetten baktım öyle diyor başkasını tapulu yerini kadastro geçerken benim dersen ve o an muhtar bilirkişi gibi o köyden birileride olunca hemen inanıp yazıyorlarmış o kişinin üstüne
valla hak ediyor etmiyor değil ama kim dövecek işte sorunda burada yaani? temiz bir sopayı hak ediyorlar o ve diğer iş ortakları adam tutup bir güzel sopa attıracan aslında böyle adamları nereden bulurum acaba? www.technopat.net/sosyal/eklenti/oeh-jpg.288872/ para sorun değil veririm kaç liraysa en azından içimin yağları erir yaani 😂😂
dedim ya neyse veririz eline sayarız mangırları olur biter yaani yeterki işi sağlam ve sessizce yapsınlar ötmesinler sonra ne ben onları nede onlar beni tanısınlar
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Köydeki muhtar bizim tarlamızın önünü ve yanını kasıtlı olarak bir akrabasının üstüne yazdırmış kadastroda nasıl düzeltiriz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
33:50 nci sahne nasıl sence?
bir şey anlamadım tam olarak ama intikam al diyorsan aklımdan geçmiyor değil hani yaani
ne yapayım bende elime bir bidon yağ alıp yağmı dökeyim o mundarın ve diğer şerefsizlerin üstüne falan yaani? 😂😂
Tm da sizde gidin savciliga muhtar hakinda herseyi kelime lelimesine yazin
Ve muhtarlik hangi bakanliga bagliysa sikayet edin cimere mesaj atin
kaymakam koruyor soruşturma izni vermiyor adam ormanı bile talan etmiş kimse sesini çıkarmıyor koca köyde orman işletmesi var jandarma var polis var kaymakam var belediye var tapu müdürlüğü var hemen hemen yetkili tüm memurluklar var savcılık ve mahkeme sadece merkez ilçede var ama hiç kimse bir şey demiyor göz yumuyor orada 💡 teşkilatına bağlı hepside her hafta toplantı yapıyorlar daha geçenlerde belediyeye bile bir sürü ödenek gelmiş hemen onu bile aralarında iç etmişler yemişler öyle duyduk yaani köye bu gelen paraları hiç harcamıyorlar yollar berbat mesela insan bir asfalt döker bu kadarda vurdumduymazlık olmaz yaani
cimerden yazıncada o ilin valiliğinden ilçe kaymakamlığına gönderiyorlar onlarda şikayeti hemen siliyorlar
Ha oneymis oyle oh oh neresiymis sizin orasi
Sende foxs Tiviyi chp iyi partiye sikayet et
Sen yine yaz devamli yaz
valla muhtarı felaket koruyorlar kaymakam soruşturma izni vermiyor adam elden para topluyor köye su getirdim para mezarlık çiti yaptırdım para yok yemek verecez şu parası istiyor köylüden makbuz yok tüm köylüde aslında şikayetçi ama korkuyorlarmı ne oluyorsa artık kimse gidip şikayetçi olmuyor herkesin yerlerini karıştırıyor kazıyor toprağını alıyor ağaçlarını kesiyor her bo*ku yiyor ama kimse buna bir şey yapmıyor nedense yaani bir tek ben şikayetçi oldum koca sülalede ve köyde onuda saf dışı etmeye çalışıyorlar
bunun iş makinası var kamyonu var görevi olmadığı halde kendisi ve çocukları onun bunu yerini kazıyor muhtarın görevi kazmak değilki onu belediye yapar ya da karayolları falan yapar oda haklı bir sebebi varsa yaani
Canim sana iyibir avkat lazim
avukatlarda dünya para ve işin kötüsü ne biliyormusun?
Neymis
bizim sülaledeki hiç kimse bu adi herife bir şey demiyor ses çıkarmıyor yerlerine sahip çıkmıyorlar alırsa alsın onun olsun diyorlar ama biz dedemin yerine köyde bir ev yapalım hem yerlere sahip çıkarız gelin sizde bir yer ev yapın diyoruz onlarda bölünmeden yapamazsınız diyorlar ama ne geliyorlar ne vekalet veriyorlar ne bize izin veriyorlar razı geliyorlar başkası alınca bir yok ama yaani tam kurşunluk bunlar yaani 😂😂
ilk önce bunları 🗡 sonrada o alçakları 🏹 hallediecen ve rahatlayacan yaani 🤣🤣
Valaha kim nealirsa alsin resmiyete hicbirseyi kazanamzlar canim isiniz zor ozaman
hangi konuda?
Aslinda inat edecen iyi ugrasacan gereken heryere sikayet edecen
yapıyorum zaten inat ettim bende onlarla uğraşıyorum inceldiği yerden kopsun a*q yaani 😁😁
Ayneen Ankara yapilacak birsey varsa soyle
behzat ç ye selam süyle 😂😂
😆😆he olur canim sende hosun
Bi laf varya koyun can dedinde kasap et dersin de
Kânun gereği eğer sizin arazinize giden bir yol yoksa en uygun yerdeki araziden geçiş yaparsin sana yol açılır o yolun rayiç değeri ne ise onu ödersin ve yol senin olur. dava acman gerekir bu yüzden.
yaa yol bizimdi zaten tarlamızın önüydü bunlar bizim tarlamızın önünü ve yanını hambar yanı ve diğer yanını almışlar bu kısımlar bizim demişler burada hiç yeri olmayan adamlar burası benim demişler bilirkişi onlardan muhtar onlardan hep akraba bunlar zaten belki o kadastro görevlileride onlardandı tanıdıkdı bilemiyorum çünkü sen burasını hiç hakkı olmayan başka birisinin üstüne yazarsan bu kişi tarlasına nasıl girecek sen burasını satınmı aldın nasıl burası senin oluyor falan diye sormamışlarmı acaba? tarlamız kullanılmaz oldu şimdi koca tarlaya giriş yok yaani mahsusdan kasıtlı olarak yapılmış bize düşmanlığına
yolsuz tescil diyorlar buna kanunda yazdığına göre
Yolsuz tescil olmaz mahkeme yolu açık
internetten baktım öyle diyor başkasını tapulu yerini kadastro geçerken benim dersen ve o an muhtar bilirkişi gibi o köyden birileride olunca hemen inanıp yazıyorlarmış o kişinin üstüne
Muhtarı iyi döverek
valla hak ediyor etmiyor değil ama kim dövecek işte sorunda burada yaani? temiz bir sopayı hak ediyorlar o ve diğer iş ortakları adam tutup bir güzel sopa attıracan aslında böyle adamları nereden bulurum acaba?
www.technopat.net/sosyal/eklenti/oeh-jpg.288872/
para sorun değil veririm kaç liraysa en azından içimin yağları erir yaani 😂😂
Her şeyin bir bedeli var ama biliyorsun
dedim ya neyse veririz eline sayarız mangırları olur biter yaani yeterki işi sağlam ve sessizce yapsınlar ötmesinler sonra ne ben onları nede onlar beni tanısınlar
20 bin tl bu işi çözermi? sonra sen sağ ben selamet 😁😁
Burada bir İlan ver bak kaç kişi birden çıkar merak etme millet para için herşeyi yapıyor öyle böyle bir adamı mahvederler
En kolay yolu muhtarın kasetini çekmek... tüm servetini bağışlar😅🤣🤣🤣
bugünlük paylaşım hakkım bitti yarından sonraki gün bir paylaşım yaparım ama yayından kaldırırlar hemen çünkü buranın böyle bir huyu var yaani
yarısını peşin veririm yarısınıda iş bitince
Bir filmde öyle diyor ya önce yarısı sonra hepsi senin😅😅
Burada yazma Burası iyi değil yukarı gel kapalısın çünkü
şöyle ağız burun dümdüz edecekler kırılmadık kemik bırakmayacaklar tam acillik edecekler yaani 😁😁
Çok tatlısın😇🥰
evet öyleyimdir çok tatlıyımdır yaani
😁😁
Muhtarın kızı yok mu Sen onu söyle
Memleket nere?
Helak zikri okunacak
nasıl yaani?
İnternette var el müntekim intikam almak için bakabilirsin ölümü yani
bir bakarım sağol
Ne demek
kesin yerini bulur mu acaba?
Allâh bilir ama 3 güne sararmaya başlar anne adını bilmiyorsan havvadan olma de
şöyle bir baktım da kötülükten korunma duası gibi sanki bu daha çok
anne baba amca teyze falan hepsinin adlarını biliyoruz
3969 kere ya müntekim ya cebbar diye başlaması lazım
o kadar çok sayı kaç günde biter kimbilir? ve sayıları karıştırırsın muhakkak yaani..
Sen bak yap ravi hocanın sitesinde var
bakarım mersi
Sorun değil
Buldunmu