Bugün devlet hastanesinde hayatımın şokunu yaşadım?

Yıllardır gitmiyorum devlet hastanesine
Bugün gittim ve insanlara bir bakışları var sekreterlerin, hemşirelerin ve doktorların görmeniz lazım
Nasıl küçümseyerek bakıyorlar
Bı şey soruyorsun cevap vermiyor bazıları
Bazıları da tersliyor
Sonucumu ne zaman alabilirim dedim biri cevap vermedi elinde telefona bakıyordu dönüp yüzünüze bile bakmıyorlar

Başka birine sordum git internetten bak dedi
Doktorlar da bı burnundan kıl aldırmıyor ki görmeniz lazım tersliyorlar sürekli
Önümdeki adama da bu branşa neden geldin diye bağırdı başka doktor yönlendirdi dedi bura değil senin gelmen gereken dedi

Ve gittiğim hastane merkez hastane olmadığı için 3 4 hastane var sadece hastanede kalabalık değil
Doktor saat 11 de kapatıp araya çıktı 2 de geldi 3 saat doktor bekledim 11.15 de randevum olmasına rağmen 2 de baktı

11 de araya çıkıp 2 de geliyorlar

Kötü hissediyorum ne yapmalıyım

Nasıl bir muamele bu?

Eminim bundan farklı bir muamele gören yoktur devlet Hastanesi'nde
Bugün devlet hastanesinde hayatımın şokunu yaşadım?
Cevapla