Kumaş boyası aldım. makinede pantolonumu boyayacağım, deneyenler yardımcı olabilirler mi?

boyanın arkasında boya 200 gr kumaşı boyar yazıyor ama pantolonun kaç gr olduğunu bilmiyorum bir paket yeter mi yoksa daha fazla mı kullanmalıyım? bir de renk sabitleyici aldım kumaş boyası 2 lirayken sabitleştirici 10 liraydı sizce kazıklandım mı. sabitleştiriciyi aldığım yer bir kaç damla kullan dedi ama arkasında tüm şişeyi boşaltın yazıyor ne kadar kullanmalıyım?
Kumaş boyası aldım. makinede pantolonumu boyayacağım, deneyenler yardımcı olabilirler mi?
Cevapla