Herkes evlenmek zorunda mı evliliği kadınlar niye büyük bir başarıymış gibi görüyor?

Bir imzayla şirket sahibi olmuş gibi havalara giriyorlar hiç anlamadım öylelerini herkes evlilik meraklısı olmak zorunda mı nasılsın diyorum evli çocukluyum diyo üremekten mutlu bir nesille karşı karşıyayım
Herkes evlenmek zorunda mı evliliği kadınlar niye büyük bir başarıymış gibi görüyor?
Cevapla