Okulda arkadaşınıza ya da öğretmeninize yaptığınız en büyük hainlik neydi?

7 sınıfta Türkçe öğretmenimiz gençlik ve hitabe'yi el yazımızda yazıp gelmemizi söylemişti. Gençliğe hitabe stiline uygun en yakın arkadaşımın el yazısı ile hocamıza bi aşk mektubu yazdık aşk ne kelime erotik babında seni çok arzuluyorum kadınım olacaksın her gece hayal ediyorum gibi ahdgs 😀 ve ben o ödevi aldım nefret ettiğim bir arkadaşım vardı Şefik onun ödevini defterin arasından alıp yerine o mektubu koydum Allah'ın salağı hiç dikkat etmeden öylece verdi hoca ya ahsgs 😀 önümüzdeki hafta hoca malum kağıtları bakti geldi bizimkinin bir güzel ağzına tükürdü ve hocam ben yazmadım dedi hoca hepimizin yazılarına baktı malum kimsenin yazısı değil ahshs 😀 Ne günlerdi be şimdi hala şaşırıyorum ben bunu nasıl akıl ettim lan öfke Sen nelere kadirsin
Okulda arkadaşınıza ya da öğretmeninize yaptığınız en büyük hainlik neydi?
Cevapla