Müziklerine, tipine her şeyine laf atıyorsunuz ben müziklerini dinliyorum gayette seviyorum artık laf atmayı bırakın biz sizin müzik anlayışınıza laf atınca sorun siz bizimkine atınca sorun değil.
Cevabın nedir?
Cevapla
çünkü onu kıskanıyorlar, sonuçta hayallerinde kurdukları victorias secret melekleri bile justin için yaşıyor. özellikle tüm dünyadaki genç kızlar, güzel-çirkin çoğu justin'le nefes alıyor. yani şöyle düşün; sen megan fox'u sevmiyosun mesela çünkü tüm erkekler o çok güzel falan diyo gibi. justin bieber'a tapmam, onun için yaşamam ama şarkılarına da saygım var, hatta yeni şarkılarını gayet başarılı buluyorum. ama hareketleri falan çok saygısız bir çocuk. o kadar parası var uyuşturucuya batmış durumda elindekilerin değerini bilmiyo, hergün başka kızla
04 Yorumla- +1 yıl
ben sevmiyorum ya tüm dünyadaki kızlar demesek
- +1 yıl
Yorumun için teşekkürler, şu an Selena Gomez'le birlikteler.
- +1 yıl
Ayrica selena gomezle beraber dgil
En İyi Cevaplar
+1 yılsonra ülke neden gelişmiyor offf artık ergenliğinin bitmesi gerek diye düşünüyorum justın illuminatidir şarkılarındada bazı mesajlar verdiğini adım kadar bilirim annesi çıkartı felan diyenlerde hayranları yoksa kolay kolay 16 yaşında başlayıp dünnya starı yapmaz zaten ülkemizde justından önemli insanlar varken gidip justını dinliyosan sende ağrıza vardır ayrıcada kimsenin tipini yargılamak kimseye düşmez o yüzden tipi hakkında yorum yapmadım yapmam ama danslarınıda pek beğenmiyorum açıkca söylemek gerekirse
012 Yorumla- +1 yıl
Ya arkadaşım bu ne biçim bir şey ya ülkemizde de önemli insanlar var ama ben yabancı müzik dinlemeyi tercih ediyorum, illuminati mi onu bilmiyorum ama olsa da sana ne zararı var yani.. İstediğim şarkıcıyı dinlediğim için bana arıza diyen kulaklarından beyin fışkıran insan şimdi defol git
- +1 yıl
illuminati nedemek bilmiyosun heralde sana ne biçim mesajlar veriyolar adamların paralarının üstünde var sembolü doların üstüne bak anlarsın işin ciddiyetini defol git derken istediğin kadar dinleyebilirsin ama saygılı konuş ağzını topla sadece bilinmesi gerek diye düşünmüştüm bilinçlendirmek amacıyla ama bazı insanları bilinçlendirmek gerekmiyomuş cahil kalıp cahil gitmeleri gerekiyomuş ok byss
- +1 yıl
paranın üstünde sembol olması seni mi rahatsız ediyor yani sana ne yaptılar da bu kadar atarlısın
- +1 yıl
İlluminati bana ve ülkeme çok zararlar veriyor ve bu yüzden atarlıyım çünkü dünyaya hükmediyolar 7. kare yollluyla televizyondan veya internetten istedikleri mesajları veriyorlar küçücük çocuklara çizgi filimler yolluyla yani kısaca bize mesaj veriyolar ve genellikle yabancı ünlülerin çoğunlukta olması ile birlikte bu gizli örgütte üyeler konserlerinde olsun tek üçgen felan yapıyolar can bonomo eurovizyon yarışmasının sonunda üçgen yapmıştır ve üçgende sembolleridir rihanna diomands veya shakirayla bir şarkısı var adı tam aklıma gelmiyor diomands da uyuşturucu ve madde bağlılığı shakirayla olandada eş cinsellik mesajları veriyor yani kısaca para felan alıyo dünyaca ünlüler vesayre ülkemizdede var böyle ünlüler doların üstünde olmasıda çok şey demek amerikaya bile hükmeden bir örgüt obamaya ülkemize napmaz ayrıca rihannanın the monster klibinide dikkatlice izlerseniz eminemin illuminatiden önceki ve sonraki şöhret oluş hayatını anlatıyor
- +1 yıl
ama siz hala dinleyin ya boşverin destek verinde allah sonumuzu hayır etsin
- +1 yıl
Ben Justin Bieber dinliyorum yakında Türkiye'de kıyamet kopabilir dikkat et kendine sen
- +1 yıl
daha işin dalgasındasınız dimi bir gün herkez herşeyi anlıyacakda emin olun o zaman çok geç olacak justın dinliycenize oturun da böyle şeyler öğrenin gerçekleri görün sonra ülkeyi size emanet edicez işte
- +1 yıl
Oha l*n satanizmi bilmiyo :-o. Sonrada justini seviyo salak ya
- +1 yıl
kimse zorla sevin dinleyin demedi size illuminati deyip kestirip atamazsın.
- +1 yıl
kestirip atamazsınız elin yabancı ünlüsünü hayır aileden felan birimi :DD anlamadım :DD illuminati işte adım kadar eminim ok canım ;)
- +1 yıl
tamam ya sevmezsen sevme seni zorlayan yok sen ne bok yersen ye allah allahh sıçıcam illuminatine
- +1 yıl
mahalle kadını ağzıyla konuşma seviyesiz ahlaksız saygısız şey
Herkes kendine göre bir idol secer karışmam ben Michael Jackson hayranim laf atmaya haddin bile olmaz bunu git başkalarina de King Of Pop lakabi olan birine laf atamazsin atman sacma olur iki günlük sanatcilar asla bir lakap alamaz alicaksa yeteneginin gercekten iyi olması gerek
00 Yorumla
Justin bieber'ın müziğimi var la? 2 baby baby diyor ergenler tarafından beğeniliyor
img-2.onedio.com/img/raw/522f756fb3ad68605d000026
bıyıklara bak l*n daha sübyan..
Ayrıca;
i.ytimg.com/vi/hAjncA5WUdM/maxresdefault.jpg42 Yorumla- +1 yıl
O müziği çıkalı 4 yıl oldu sen hala aşamamışsın onu anlaşılan
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
34Cevap
Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı. Sevgili Justin Bieber'den nefret edenler, ben hayatımı ona borçluyum. 9 Mart 2009 yılında bir trafik kazası geçirdim. Altı ay boyunca komada kaldım. Bir gün bakıcı hemşirem radyoyu açtı. Justin Bieber çalıyordu. Hemen yataktan kalktım ve radyoyu kapattım.
15 Yorumla- +1 yıl
hahahah teşekkürler
- +1 yıl
hahahahahah. DDDD
Çünkü türkiyenin geri kafalı insanları onu gay olarak görüyor ve bu yüzden de dışlıyorlar. Kıslançlık da cabası. Yani klasik türk insanı imajı. Müziklerini geri kafalı olduğumdan değil bana anlamsız geldiği için dinlemiyorum. Yerli yabancı müziğe ruh katan anlamıdır. Anlam yoksa o şarkı sevilmez sadece kulak zevki olur.
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler...
+1 yılşarkıları güzel ama çok hızlı yaşıyor ve karakter yoksunu biri. ciddi anlamda davranış bozuklukları var. şöhreti yakalayıp şımarık olmayan, sadece işiyle gündeme gelen bir sürü yerli yabancı oyuncu sanatçı şarkıcı var. O kadar parayla ve şöhretle şımarmayan insanlar var yani ;)
00 YorumlaGenelde insanlar çekemedikleri insanları küçük düşürmeye çalışır mesela kıvanç tatlıtuğ kenan imirzalıoğlu adamlara top diyorlar sebebi kızların beğenmesi felan justin zayn felan gençlerin beğendiği kızların sevdiği çocuklar olduğu için laf atıyorlardır şahsen bende sevmiyorum justin one direc felan ama sevenlere saygı duyarım
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim..
+1 yılArkadaşım sorun yaptığı müzik değil tipide değil bizim kızlarımızın aşırı kaşarlığı. Sakın beni yanlış anlamayın herkız için demiyorum. Ya arkadaş bakıyorum tv de o mal için ağlıyolar kapılarda yatıyolar. Ulan anası babası ölse bu kadar ağlamaz. Ayıp ya bu kadarmı ucuzsunuz. Biraz oturaklı olun ya. Emin olun yurt dışındaki kızlar bizim türk kızları kadar sulanmıyordur.
05 Yorumla- +1 yıl
Emin ol hepsi öyleler , konser videolarını izlersen ben de konserdeydim bende ağladım çünkü uzun zamandır müziklerini dinlediğim bir insanı böyle karşımda görmek acayip değişik gelmişti mutlu oldum ağladım yani annem babam ölse de ağlarım yani ucuzlukla ne alakası var
- +1 yıl
Kızın biri ağlıyarak röportaj yapıyo o herif için herşeyini verirmiş sen vericeğini vermişsin kızım zaten geriye bişey kalmamışki çuval gibi olmuşsun. Zorla söyletiyolar isterlerse üyeliğimi iptal etsinler
- +1 yıl
Ucuzsunuz arkadaşım ucuz daha ergensin büyüyünce anlarsın bende haykoyu seviyorum ama onu görünce ağlamıyorum. Nie ben mal değilim
- +1 yıl
sen erkeksin ben kızım arada fark var yani erkekler genelde ağlamazlar bile ama kızlar öyle değil yani ayrıca türk bir sanatçıyı her yerde görebilirsin ama justin bieber yani bir daha ne zaman göreceksin? Sadece ona değil diğer sevdiğim ünlüleri gördüğüm de de ağlarım
- +1 yıl
Prodüksiyon firmasında çalıştığım için baya yakın görüyorum. Birde bırakın şu kızlığın arkasına sığınarak bişey yapmayı gevşeksiniz işte :D
- 14 Yorumla
- +1 yıl
O böyle düşünüyor olabilir yani ben onun yerinde olsam bende öyle düşünürdüm
- +1 yıl
Adam aç yaşında adam 20 yaşındaki birisi gelse benden daha ünlü olsa bende öyle derdim ayrıca anladım ne dediğini
- +1 yıl
Ozzy Osbourne'un Justin Bieber kendisinden daha ünlü diye öyle söyleyeceğini zannetmiyorum. Bence umursamadığı için öyle söylemiş. Justin Bieber'in kalitesi olmadığını, popüler kültüre kurban gittiğini ve kalıcı olmayacağını iyi biliyor. Anca içinden "yazık çocuğa" demiştir..
Anladığını biliyorum, zaten ilk yorumunda ifade etmişsin. Videoyu izleyip "ne bu " diyecek arkadaşlar için özet olarak geçeyim dedim.
- Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılJustin dünyayı sallıyor bunlar da bol keseden sallıyor işte boşver hiçbiri bir justin değil adam emek etmiş başarmış sonuçta bu kadar eleştiri de iyi değil yani
02 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler..
- +1 yıl
emek derken? hiç güleceğim yoktu eminem rihanna katy pery gibi justın da illuminatiden yıldızı parlayan ünlülerden eski sevgilisi selana gomezinde disney channel ile illuminati macerasını göz ardı etmemek gerek
Sevmiyorsak zorla mı sevdiricen? Ağız benim ağzım istediğim sanatçıyı yargılarım justin bieber'ı ergenler dinliyor konserinde de anladık zaten
15 Yorumla- +1 yıl
@Seyma122 burada zorla sevdirme diye bir kelime geçtiğini sanmıyorum. Sadece herkesin müzik zevki farklıdır. Buna saygı lütfen. Konseride izlemişsin demek ki herkesin ergen olduğunu biliyorsun.
- +1 yıl
Ben burada kimseye onu seveceksiniz demiyorum zaten ağız da benim ağzım şimdi sik tir git
+1 yılYakışıklı olmasına lafım yok , şarkılarıda idare eder evet ama kişilik bozukluğu olduğu da bir gerçek.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet yani ona bir şey demiyorum
+1 yılhttps://hizliresim.com/WWJ8VY
1-yakisikli degil
2-simarik , gotu kalkmis ibnenin
3-top
4-sarkilari rezalet21 Yorumla- +1 yıl
1- 54 milyon onu beğeniyor sana gerek yok
2- O kadar parayı kim bulsa şımarmaz
3-Selena Gomez ile çıkıyor
4- Baby dışında başka şarkılarıda var
+1 yılYok biz zaaten muzigine filan bisey demiyozda sanki atomu parcalamis gibi onemli biri goruluyo problrm orda yoksa bir derdimiz yok gencle..
00 Yorumla
+1 yılTabiki çekememezlik ben pek dinlemem ama genelde erkeklerin büyük bir sorunu var alt tarafı bir sanatçı
00 Yorumla
+1 yılHayran olduğun kişi otelin önüne gelen hayranlarına yukardan tükürüyor ve sende hala seviyorsan sana diyecek bir sözüm yok.
03 Yorumla- +1 yıl
Bana mı tükürdü abi ben müziklerini seviyorum o hayranlarına tükürdü diye dinleyemeyecek miyim
- +1 yıl
sen de olsaydın sanada tükürecekti müziklerine sevmeni kastedmiyorum justen e neden bu kadar laf atıyorsunuz diye birşeyde içeriyo sorun kabul etmek lazım karaktersiz birisi
Beybiii beybiii beybiii uuuuu boyle müzik mi olur abi :))) ayrıca ben ondan yakisikliyim ayiptir söylemesi :)) zevkler tartisilmaz kanka ozgursun :) :P
12 Yorumla- +1 yıl
4 yıl oldu o şarkı çıkalı fazla egoistlik başa bela sen daha mı yakışıklısın dffsjvgfakvadijvprıjefkgsedfıjgerkvf
+1 yılİni mini mani ma loooovaa, şarliyisa ini mini mani ma lovaaa ooooğoooo!
Yok l*n ben laf atmıyorum. :D10 YorumlaSen bilebersin galiba ergensin galiba ve bir kızı dinlemek hoş geliyor olabilir şarkıları güzel tipini sevmiyorum bunun sorumlusu bileberlar :)
04 Yorumla- +1 yıl
bende senin tipini sevmiyorum şimdi sik tir git
- +1 yıl
Olumsuz tepki vermiyorsun o kadar geri kafalısın ki hala laf atıyorsun
Şarkıları iyi olsa da henüz ruhen olgunlaşmamış bebenin teki olduğu için.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet olgunlaşmamış olabilir yani ben ne kadar sevsemde her hareketini doğru bulmuyorum
Egolarına yediremiolar heralde çocuk iyi yani şimdi. Meyve veren ağacı taşlarlar :D
12 Yorumla- +1 yıl
Böyle düşünen insanlar var mıydı ya :D
Yoksa sen justin bana hi bile demedi diye aglayan kizmisin?
12 Yorumla- +1 yıl
Yoksa sen komikmisin?
çocuk pantolon giymeyi bilmiyor bir kere :D tarz falan diye saçmalamayın sakın :D
12 Yorumla- +1 yıl
Giyim tarzından değil müziklerinden bahsediyorum
+1 yılergenlerin sevdiklerine karşı bir antipatim var. justin bieber, one direction mesela :/
lana del rey i de onların arasına kattılar10 Yorumla
+1 yılSiz hiç düzgün şarkı dinlemediniz herhalde o yüzden size justin in şarkıları güzel geliyor :)
24 Yorumla- +1 yıl
Az saygılı ol be ben seviyorum seni ilgilendirmez sen ne dinliyorsun çok merak ettim şu an
- +1 yıl
Ben genelde rock dinlerim ergenligimi çok sağlıklı atlattım çok şükür ki justin hayranı olmadım :D ergenlikte olur böyle şeyler takma kafanı büyüyünce geçer :)
- +1 yıl
Bende rock sevmem ayrıca onun müziğini sevmek ergenlik değil sadece onu dinlemiyorum dinlediğim daha bir sürü sanatçı var bilip bilmeden konuşma
- +1 yıl
İspitonyourasfsdf her neyse adın. Helal kardeş :)
- Diğer konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılsize bak bize değil size laf atan bir çocuğu neden savunuyosunuz?
02 Yorumla- +1 yıl
müziğini seviyorum ve laf atılmasını istemiyorum yani
- +1 yıl
ben müziğinide kendisinide sevmiyorum.
hayırrr justini çok seviyorum ben çekemiolar onlar kardeş ya
02 Yorumla- +1 yıl
@miyaaavvv seni tuttum kardeş :D
- +1 yıl
@Impossible_123 bende seni tuttum :DDD
İstanbul konserinden sonra Twitter'daki hesabına "Türk kızları ter kokuyor" diyen insandan bahsediyoruz değil mi?
02 Yorumla- +1 yıl
hahahahahaha sen ciddi misin? onun gerçek olmadığını artık herkes biliyor yani inci capsin uydurduğu bir şey. Hangi ünlü hayranlarına hakaret eder birde bu mantıkla bak istersen
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle katiliyorum şarkıları ve kendisi harika bir çok konserine gidip sudyenimi firlattim sahneye. Yaşasın belieber ler ( bonzai içtim beyler ondan)
13 Yorumla- +1 yıl
Ahahahh :D ya kim olduğunu çok merak ettim :D
Cevap sahibi+1 yılmerak etme boşver ya
- +1 yıl
Rezil oldun güya :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılo çocuk tam bir gerizekalı olduğu olabilir mi? öyle olmasa tüm dünya aynı şeyi düşünmez bence.
24 Yorumla- +1 yıl
haha tüm dünya senin beyninden ibaret değil :D 54 milyon kişi iyi olduğunu söylüyor
Cevap sahibi+1 yılevet dünyanın %0,77 sine tekabül ediyor sevenler. ne de çokmuş :D
- +1 yıl
anlaşılan sen çetele tablosu tutuyosun
Cevap sahibi+1 yıljustin gibi bir gerizekalıyı dinlemek yerine matematik çalıştım. kafamdan da hemen hesapladım.
Çekemiyoruz dememi bekliyorsan yanılıyorsun isteyen istediği kişiye hayran olsun :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılherkes istedigini beğenir kimse karisimaz isteyen justini begenir isteyen ajdari begenir bu iki insanda sanatçidir saygili olalim :)
00 YorumlaYA BU SITENIN YAS SINIRI YOK MI NASIL GELDIN SEN
14 Yorumla- +1 yıl
18 yaşındayım
- +1 yıl
Nüfus cüzdanımı mı atayım gerizekalıya bak ya
+1 yılergensiniz kuzum büyüyünce anlarsın.
12 Yorumla- +1 yıl
@birbaşakburcu her Justin Bieber dinleyene ergen demessen iyi olacak canım.
- +1 yıl
müziklerini sevmek ergenlik mi
+1 yılNoldu justin hi demedi mi sana hehe
22 YorumlaHaha.
- +1 yıl
Komik değilsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılgeldi yine ergen biberi
33 Yorumla- +1 yıl
Böyle kız kaldımı dünyada be
- +1 yıl
defolun gidin ya
Cevap sahibi+1 yılhe he
Müziklerini bişey demedim bazıları güzel
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılkimse birşey demedi niye durduk yere huysuzlandın
02 Yorumla- +1 yıl
Çoğu insan diyor yani bende merak ettim sorun mu var
- +1 yıl
Herkesin görüşüne saygı duy
Alla başka dert vermesin..:D
10 YorumlaOnun adı Justin Gayber.
04 Yorumla- +1 yıl
Şu an senin hayatın boyunca göremeyeceğin bir kızla çıkıyor sen öyle demeye devam et :)
- +1 yıl
Komik değilsin :)
Mj özentisi zibidi başka bişi değil...
00 Yorumlao bir şeytan da ondan
00 YorumlaDiğer konusunda 519 cevap paylaştı. Yarası var demek ki hep üstüne alınıyor :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben gayet de dinliyorum :d
00 Yorumla
+1 yılTam bir subyan cunku
04 Yorumla- +1 yıl
Önce o kelimenin anlamını öğren sen
- +1 yıl
Bn anlamini biliyorum merak etme sesi iyi ama tam bir p**evenk kac tane ceza aldi amerikada haberin var mi snin
- +1 yıl
O cezalar sana batıyor mu
- +1 yıl
Ya bir sus ergen boyle cevap mi olur :-) eroinman damgasi yemis o cocuk senin cocugun eroinman olsa sana batmiycak o zman
Gizli Üye(30-35)+1 yılB*k gibi :D
20 Yorumla
+1 yılçünkü çok iyiler..
00 Yorumla
+1 yılYas kc senin?
10 YorumlaSokarım bibırına
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar