Bilim böyle çalılmaz mal ! Sen eminim diyemezsin. Olabilir dersin sorarsın sorgularsın kanıt bulunana kadar her şey vardır veya yoktur! Sen olmadığını ıspatla ! Yok deyince yok olmaz var diyincede var olmaz !
olm ben bilimden bahsettimmi sana sığır? bilim sana şöyle böyle dio dedimmi? kendi kendine bilime girdin canım. madem var o zaman s. tir git denyo. olmayan yerin tartışmasını yapıyon burada bana mk
mk kkaşşşaaarı sen çok dolusun sanki sorduğun sorudan belli kezo olduğun. neymiş dudağının ıslanmaya ihtiyacı varmış belli ne kadar dolu olduğun ezik sünepe karı
bak ufaklık kendi inandığın ya da var saydığın değerleri başkalarına kabul ettiremezsin. bunu aylarca birbirimize küfür ya da hakaret ederek başaramayız sen öyle diosan kendince öyledir. bence değildir. konu kapanmıştır burada. daha fazla birbirimize söverek bi yere varamayız boşa zaman kaybı.
Zaten ben sövmedim sen başlattın. Mesele zaten buranın var olup olmadığını kabul etmek değildi. Mesele sorgulamaktı. Ben şunu dedim. Kesin konuşamazsın! Kesin konuşabilmen için elinde kanıt olmalı ben sana kesin var demedim. Yokta demedim. Sorgularken bil dedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
cennet dediğin yer ahiret mi?
eğer öyleyse bilmiyorum daha cennete mi cehenneme mi gideceğimiz belli değil
ulan ne sorguluyorsun cennete gittin dedik işte ne yapacaksın onu söyle
10 kilometreden paraşütsüz serbest dalış yapardım.
valla bi gölgelikte uzanırım ya napayım, zaten artık her şey sadece keyfi yani zorunluluktan ihtiyaçtan değil
Dünyada yapamadiklarimi orada yaparim heralde 😅
İçimde ukte kalanları...
Cenete gidemicem ckwnxkqnxjwndjw cehennem benim mekanim
Öyle bir yerler yok uydurma
@stevann xnekxkkwndj ben zeten uzayda gezicem ruh olarak siz cennetinizde takılın
Etrwfima hurileri toplicam sabaha kadar eğlence 😉😉
Önemli olan önce orayi hak edebilmek
Keşke oraya kabul edilsek
Hurilerle tanışmak olurdu 😂
Bilmem. Oraları görmeye tanımaya çalılırdım
Keşke gidebilsek * zor
yedik içtik mi? öldük hala yemek yiyoz.
olmayan yere gidemezsiniz
Varlığından emin olmadığın yer hakkında çok netsin ? Bu ne bilim kabul eder ne akıl nede başka bir şey
ispatla madem var? yokluğundan eminim ufaklık
Bilim böyle çalılmaz mal ! Sen eminim diyemezsin. Olabilir dersin sorarsın sorgularsın kanıt bulunana kadar her şey vardır veya yoktur! Sen olmadığını ıspatla ! Yok deyince yok olmaz var diyincede var olmaz !
olm ben bilimden bahsettimmi sana sığır? bilim sana şöyle böyle dio dedimmi? kendi kendine bilime girdin canım. madem var o zaman s. tir git denyo. olmayan yerin tartışmasını yapıyon burada bana mk
Lan şeymn eşşeği sen bilime inanma dine inanma anca zikinin doğrultusuna git o zaman
lan yarrrrrrrrrrraaamın kafası neye inanıp inanmıcaamı sanamı sorcam. sende her s.. kim hıyar diyele elinde bir avuç tuz ile koşuyosun
Koduğumun cahili... boşsun ya
mk kkaşşşaaarı sen çok dolusun sanki sorduğun sorudan belli kezo olduğun. neymiş dudağının ıslanmaya ihtiyacı varmış belli ne kadar dolu olduğun ezik sünepe karı
Ya ben karı değilsem ya eşşeği.
konumuz senin karı kız olman mı? lafı değiştiriyosun sığır?
Konumuz görünen görünmeyen bilinen bilinmeyen !
Diyorum ki yok diye kesin konuşamazsın var diyede !
Ama mantığın almıyor ki alsa anlardın
bak ufaklık kendi inandığın ya da var saydığın değerleri başkalarına kabul ettiremezsin. bunu aylarca birbirimize küfür ya da hakaret ederek başaramayız sen öyle diosan kendince öyledir. bence değildir. konu kapanmıştır burada. daha fazla birbirimize söverek bi yere varamayız boşa zaman kaybı.
Zaten ben sövmedim sen başlattın. Mesele zaten buranın var olup olmadığını kabul etmek değildi. Mesele sorgulamaktı. Ben şunu dedim. Kesin konuşamazsın! Kesin konuşabilmen için elinde kanıt olmalı ben sana kesin var demedim. Yokta demedim. Sorgularken bil dedim.
atma şimdi ilk küfrü sen ettin ayrıca yazdıklarımızı tekrardan oku. neyse ne sonuç olarak hiç bi yere varamadık kimsenin fikri değişmedi
Mesele konuda mutabık kalmak değildi ki. Düşünme biçimiydi
neyse ne artık boşu boşuna zaman harcadık
Yine ayt çalışırım
😂😂 has. Deli 😂
Huri kovalamak 😅
Sevişirim herhalde
Ne bilimö