Burdan dayılara sesleniyorum, milleti rahat bırakın, işinize bakın, yaşıtlarına bakın, ergenlerle ne uğraşıyorsunuz.
27 üstü dayı sayarım.
27 üstü dayı sayarım.
Daha bugün 18 yaşındaki kızın her sorusuna yok harika kız yok bilmem ne kız diye iltifatlar dizen 36-45 yaş arası birini gördüm burada.
O yazan yaş aralığının en genci olan 36 bile olsa kızın tam 2 katı oluyor yaşı yani.
Buradakilerin bazıları sapık olduğu kadar sübyancı da.
Keşke salsalar siteyi.
Böyle yazınca da gelip küfür ediyorlar beyin yoksunları.
Dayı kelimesini sevmiyorum ama 30 üstüne abi/abla olarak bakarım.
Cevap
1Cevap
Bana da dayı diyo bazıları awk. Çok yaşlı hissediyorum kendimi.
27 yaşa bile şükür. Dayı olsan da genç yaş
Lol 29 yaşındaymışsın. Etmem
Helal kız
Annenin tipi daha iyidir eminim
Ölmüş kadına bile laf edecek kadar... sın.
sanırım 30 daha abaza oluyorlar
Öyleyse neden yiyişmek için hep 30 yaş üstü arıyorsunuz?
Kim arıyo kanka onu nerden çıkardın sabah sabah
neyden bahsediyorsun kimsenin birsey aradigi yok
Tuana aşağıya baksana ben artık kimsenin bir şey aramadığına o kadar emin değilim ahdmglsgl 🤦♂️
Dünyada ne kadar dayı varsa karısını kızını mezardaki ölmüşlerini...
Allaha bak ne biçim tip yaratmış birde sözde kendine allah dedirtiyor diyecek kadar cesursun. İnşallah çarpılmazsın
Hahahah olayı istediğin yere çekmeye çalışıyorsun dayı.
Anayı bacıyı ortada hiçbir şey yokken ağzına alan mı diyor bunu?
Ana bacı karıştıran biri sıkışınca Allah'a dil uzattın diyor ahahshshs.
Allah tipimizi çeşit çeşit yaratır, karakter ise bizi biz yapar.
Tip konusunda sözlerimin arkasındayım 😆
Resne milleti rahatsız etme
35 yaš üstü dayıdır
Öyle diyorsun ama yiyişmek için konuşmak için hep 35 üstü ararsınız.
😂evett
Yediler mi senide
noooo
He he kesin öyledir
😂yalan borcum mu var
Boynun mosmordur kesin
😌tertemiiz
Öğrenci misin
hayir
Eklermisin
neden
Bişey sorcam ordan
sorabilirsn istk attm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar