
Çalışmak lazım 🙂
Napıyonuz bakalım ☺️
Hayırlı sabahlar keyifli vakitler dilerim 🤗❤️

Yorum yapan erkeklere bakın sabah sabah😁 bu paylasimi erkek yapsaydı bu kadar yorum atan erkek olurmuydu? Kadin Erkek ayrimina son verelim artik cok zor degil becerebilirsiniz.. Sizi yanlis yoneten beyninizi egitin
Yapacak cok sey var yanlis biliyorsun mesela kadın erkek ayrimi yapmadan Herkesin sonuçta insan olduğunu kabul etmek..
Hayırlı cumalar
Kolay gelsin işiniz
İyilikler, güzellikler getirsin🙂
Teşekkürler EİG tercihin için ✌️😇
Cevap
33Cevap
Valla çok şükür bende şimdi geldim işten 2 saat çalıştım geldim öğlen tekrar giderim akşama kadar sen ne iş yapıyorsun bizimki fırıncılık
Aha uyandı KS nin gülü 😂 ben hiç uğramayacaksınız sandım herkes uyuyo sandım koğuş kalkndiyecektim🤣
Çalışıyormusun 🤔
Kolay gelsin ne işi belki banada iş bulunur 🤣🤣
Günaydın bende Afrikadayım dediğin gibi çalışmak lazım 😅
Günaydın balımm birazdan iş başı benimde 🤗 kolay gelsin hatun dikkat et kendine😘
Her zamanki gibi senden önce başladık ve çay molasindayiz.. elektirik gitti
Saol tşkler sanada
Günaydın tanıdık geliyor burası sanki bana.. neresi burası
Kolay gelsin.
Bu dünya da en iyi yaptığım şeyi yapıyorum. Yatıyorum 🛌
Günaydın, iyidir. Siz nasılsınız?
Hep iyi olmanızı dilerim.
Rica ederim
İyi diyelim iyi olsun
İyiii idare ediyoruz diyelim
Beylikdüzü falan mı😂
Sabah sabah foto çekmek nerden çıktı 😂
Delü 😂😂
Ofisteyim kahve içiyorum...
Biz işi yarıladık sen daha yeni gidiyorsun.
Aynen bende birazdan işe gidicem
Sizede kolay gelsin çok saolun 🙋♀️
Kolay gelsin güzel insan
Gaziantep 😀özlemişim.
Günaydın isten geldim uyuca kolay gelsin abla
günaydın şükür sağlıklı uyandık :)
Günaydın.
Burası Gaziantep mi?
Günaydın işte tam da burayı biliyorum ben😂😂
Günaydın canım 🎈🍭
Kolay gelsin sana 🎈
İyiyim, detaylar gölgede. 😏
☺
Evde çürüyorum ne yapıyım
Günaydın kanka göz hastanesinde mi çalışıyon
çok şükür gayet iyiyim..
Neresi orası be. Hiç trafik yok
İstanbul'da isen çok şanslısın :)
Normal öyleyse :)
Valla iyi sayılır ya yola cikacam
3 günlüğüne İstanbul'a ailemin yanına gidiyorum
Şükür Hocam sen nasılsın :)
İskenderun değil mi orası?
Günaydınn işe geldim bile
İyiyim sen nasılsın?
Amin
Yatıyorum
Uzanıyorum
Burası beylikdüzü mü
Neresi tanıdık geliyor
Herkes aynı dertte
Günaydınlar 💕🌹🌷🌺
Umarım günün şanslı ve rahat geçer
👍🙏❤
gunaydin
Yeni uyandım nsjsjj
Daha gün aymadı bana
İzmit mi
Sen izmittemisin
Nerdesin
Çok calisiyorsun:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar