Arkadaşlarım güzelsin diyor fakat kendime özgüvenim olmadığı için kendimi çirkin buluyorum?

Arkadaşlarım güzelsin diyor fakat kendime özgüvenim olmadığı için kendimi çirkin buluyorum kendime özgüvenimi nasıl kazanabilirim yardımcı olabilirmisiniz.. Eskiden böyle olan düzelen varmı?
Arkadaşlarım güzelsin diyor fakat kendime özgüvenim olmadığı için kendimi çirkin buluyorum?
Cevapla