Arkadaslar sigortamiz attı atan sigortayi kaldırdığımız (açtığımız) halde elektrik sadece bizim odamizda yok yani ne lambalar ne de prizler çalışıyor ama tum sigortalar açık konumda ona ragmen çalışmıyor sorun büyük mu?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
atan sigortanın bağlı olduğu başka bir sigorta daha vardır. onu bulmalısınız
kontrol kaleminiz varsa sigortanın çıkışına bakın.
maalesef kontrol kalemimiz yok ve tum sigortalar açık yani odadami sigorta kutusundaki 8 sogarta da acik konumda
kattaki veya ana giriste başka sigorta daha vardır. o sigoratada atmıştır muhtemelen
Insallah ya
Peki baska ihtimal var mı
Yani Şu an da odada bulunan sigortalarin hepsi acik elektrik sadece bizim odamizda yok, tesisat yanması veya sigorta yanmasi mümkün mü? Kettle calistirmistik
sigorta bozulmuştur diyecem ama pek sanmıyorum.
diğer odalarda sorun yok mu sadece sizin odada mı yok?
Hmm yani sorun yok degilmi boyle masraf cikarabilicek veya yurttan atilmamiza veya ceza almamiza kadar gidebilecek?
Evet diger odalarda sorun yok sadece bizim oda
Diger odalarin ışığı yaniyor zaten yanmasa tum katta gitse millet durmazdı ya
eğer sigortanın çıkışında elektrik varsa hatta kopma olmuştur. Hattın en hassas yerinden
Peki bu ne demek? Sorun büyük mu
Pahaliya patlarmi sonucu
sorun sigortadaysa en kalitelisi 25 lira sigorta akımını da 25 ampere çıkartın. eğer 16 dan aşağı ise her kettle da bu sorunu yaşarsınız
bana müsade bu kadar bilgiyi kimse vermez:) az daha sorarsanız danışma ücreti alıcam :D
kendinize iyi bakın gençler. Allaha emanet olun
Sagolasin abicim Allah razı olsun tesekkur ederim sigortayi cikarttirabilirmiyiz o seviyeye bilmiyorum ama eger imkan olursa dedigini yaptiririz sorun yasamamak adına
Odanızın özel sigortası var ise onu kontrol edin. Eğer ondada sorun yoksa odanızın sigortası yanmıştır ya da ona gelen elektrik hattında kaçak olmuştur
Deme abicim be oda da bi sigorta kutusu var evet onu actik baktik tek bir sigorta atık haldeydi kaldirdik ve hicbirsey çalışmadı yine de biz baska yerde bizim odanin ana bir sigortasi oldugunu ve onun atmis olabilicegini dusunuyoruz mumkun mu boyle birsry ve sogorta yandiysa cok mu pahaliya mâl olur?
Ana sigortanız bina girişinde olur genelde güvenlikçi ile konuşun gösterir. Ama atma nedeni ketıl ütü vb gibi yüksek akım gerektiren şeyler ise foyanız ortaya çıkar odayı ararlar. O yüzden sormadan önce onları saklayın. Hayır sigorta 15 20 TL falndır
Ketildan dolayi atti biz fon makinesi diyip siyirmak istiyoruz fön yasak degil bildigimiz kadsriyla yurtlarda o yüzden
Peki foyamiz ortaya cikarsa yurttan atilma ve benzeri seyler yasarmiyiz ceza almak vb gibi
artık bir yalan uydurun :) her ne olursa olsun yurttan atılmanıza sebep olmamalı.
yakın olsaydınız yardımcı olurdum ama muhtemelen uzaktasınızdır
Kirsehirdeyiz ya
Birde biz fon makinesinden oldu diyecegiz yani benim bizim bildiğimiz fon makinesi yurtlarda yasak degil degil mi?
Fön makinesi onu attırmaz. İnanmazlar ama yasak değil yurtlarda ketılı saklayın. Kanıtlayamazlar zaten
valla bilmiyorum ne serbest ne yasak hiç kyk da kalmadım
@Asude-m uzaktalarmış. En azından bana uzak 😂
Peki yurttan atarlarsa sonucta kanitlayamazlar biz sabah yurttan aticaz kettleyi ucuz bisey zaten baska da fon makinesi disinda elimizde sunacak birsey yok birisi odanizda buyuk bir arama olacak dediler bende 3lu priz felan var birde yani
3 lü yasak değil ketılı saklayın dışarda yeterli. Fön makinasını kullanın taktığımız gibi şalter attı deyin. Bide bütün elektronik aletlerin takılı olduğunu belirtin. TV leptop telefon ne varsa
ben de istanbuldayım :) elinizde kontrol kalemi olsaydı veya ölçü aleti size uzaktan yardım ederdim :)
olası üç ihtimal var. sırasıyla 1- başka bir sigorta daha var o da atmıştır 2- hat kopmuştur 3- sigorta bozulmuştur.
Hat kopmasi ne peki bize sorun cikaracak birseymi? Birde multimetre veya kontrl kalemimiz olsa bizde bakicaktik maalesef yok gece 12.5 patlak verdi bu durum
@Asude-m şaun için sadece paçayı sıyırsalar yeterli 😂 İstanbul sende baya uzaksın 😂
3lu yasak deniyordu ama yasak degilse sorun degil valize kaldirdim zaten, ketili da dedigim gibi aticaz sorundan baska birsey getirmez o bize ve de ddigin gibi anlatiriz abicim zaten planda oydu :/
Peki sonuc olarak bu yasanan durum bize pahaliya patlarmi mesela o denli buyuk bir problem cikarmismiyizdir yurda? Ne bileyim ağır bir sıkıntı gibisinden, yoksa sadece basit bir durum mudur?
Sabaha kadar idare edin. Sonra akşam gelince hiç birşeyden haberiniz yokmuş gibi giidip şikayet edin. Sabah vardı deyin. Odaya başkanlarının girme ihtimali olur böylelikle
siz kattle ı atmayın kenara koyun. bir elektirkçiye söyleyin sizin odanızın hattını 4 lük kalo yapsın :D
Basit durum en fazla sigorta yanmıştır
Zaten Şu an yaticaz sabah ketili aticaz kahvalti edip oyle sikayete gidicez, ama sabah vardi dersek bilmiyorum sonucta biz fon makinesine suçu yikmaya çalışıyoruz ve sabah geldiğimizde boyleydi dersek siz yapmışsınız belli gibisinden foyamiz cikarsa felan diye yılıyorum yani başkasına yikabilecegimiz kadar ufak bir sorunmu bu bilmiyoruz
@Asude-m KYK dışardan eleman almazlar ki. Kendi teknik ekipleri var.
Hmm yani tesisatta veya ana sigortada patlak yoktur dimi o zaman yirtariz Insallah ya
Bizimkiler teknik ekip degillerdir ya sanmam profesyonel degiller nasil desem bir eletkrikcisi bile yoktur buranin bence derme catma ya
Sabah kalktık baktık elektrik yok diyeceksiniz o kadar :) bişey demenize gerek yok başka
Hmm basit birsey anlasildi o zaman tesekkurler abiler bu arada @asude-m o kettle 10tlik arkadas almış bugun ve sigortayi attirdi o kettle cope gitmeli abicim 😅 bizi bitirdi be meret
@Asude-m katılıyorum. Hatta okuldan dönünce söyleyin bunu sabah vardı deyin
Yarin okul yokki
şu 2 bardak su alanlardan yani :))
o zaman at gitsin :D
Ucuz etin yahnisi olmaz diye boşa dememişler😂
Yarin cumartesi 😔 ve biz bunu gece 12.5 da yaptik 10 tlye saadet bu kadarmis sistemin hatasi evden kocaman bi ketil getirebilirdim eger ketil serbest olsa kucuck ketil Allaha emnat calisirsa boyle olur :/
Aynen yaa tam 2 bardak aliyo arkadasim kahve aldi ben cay aldim sonra ben bidaha cay iccem dedim yaktim ketili biraz calisti tık sigorta atti sesi duyduk biz gittim baktim bi tanesi 0 konumuna gelmis kaldirdik geri sigortayı ne prizler çalışıyo ne lambalar
Aynen oyle abi ucuz etin yahnisi yenmez biz yiyemedik baksana
Ama katta ve odalarda ışıklar var sadece bizim odada yok
@HephaistosunAteşi tesekkurler abicim bilgilendirme için yarin Insalalh bisi olmazda unutmazsam buraya yazarim ne oldugunu 😅 kendine iyi bak abicim Insallah dediginiz gibi cikar
Yarın odanıza büyük arama var haberiniz olsun.
Varsa ocak kettle falan başka odaya götürüp saklayın.
Valla mi demeyin be kettleden dolayi boyle oldu yarin direk sabah cope aticaz onun dışında cay seker fön makines felan var
Hepsini saklayın, fön makinesi hariç.
Biz zaten fon makinesini bahane olarak kullanicaz sigortayi attirdi diye
Inanmaz diyor burdaki abiler ama bilmiyorum nolcak bende bide 3lu priz felan var yani
Ya bide yeniyiz kime vericez cayi sekeri felan bilmiyoruz ki
Ahahahah kıyamam lan, tam kyk ilk sene öğrenci profili
Atilirmiyiz onu soylee sen
Veya ceza alirmiyiz
Oyle cokta ilimkar davranacak yurt mudurune felan sahip degiliz atsalar bizi islerine gelecek gibi tipleri vardi yani
Yok be sakin ol, kaç kettle ocak kaptırdım hatırlamıyorum bile
Ha sorun yok yani
Super oyleyse
Ne bileyim bu ketil yuzunden sigortayi yaktiysak veya tesisata zarar verdiysek yurttan atarlarmi diye dusunmedim degil ya yurttan atilmak sorun oldugu gibi korona donemi git gel yapsak uniye buyuk sıkıntı ve virus tasimak istemiyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!